Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mitä ajattelet jos tuntematon nainen lähestyy sinua somessa? Kannattaako?

Vierailija
10.01.2019 |

Tilanteeni on siis se, että olin tuossa jokunen aika sitten eräässä urheilutapahtumassa, jossa näin miehen joka todella kiinnitti huomioni. Kyseessä oli erään joukkuelajin turnaus ja tuo mies pelasi siellä yhdessä joukkueessa.

Koska pelaajilla lukee nimi selässä, niin oli toki helppoa googlettaa ja löytää tuon miehen sosiaaliset mediat. Katsoin hänen facebookinsa ja instagraminsa, ja niissä ei ainakaan ollut mitään merkkejä vaimosta tai tyttöystävästä. Ja vaikutti todella symppikseltä myös sosiaalisen mediansa puolesta.

Miten on? Me asumme eri paikkakunnilla, joten jos haluaisin lähestyä miestä, olisi varmasti tehtävä se facebookissa tai instagramissa. Mitä te miehet ajattelisitte, jos joku täysin tuntematon nainen laittaisi teille somessa viestiä tai kaveripyynnön tms. ja jopa kertoisi että on nähnyt teidät jossain ja kiinnostunut? Onko liian yllättävää ja suorasukaista? Tuleeko siitä liian stalkkerifiilis?

Mietin tässä, uskaltaisinko jotakin tehdä... Jos haluaisin jotain tapahtuvan, niin minun on häntä lähestyttävä, sillä hänhän ei edes tiedä olemassaolostani :D

Ja ennen kuin joku tulee lyttäämään että ei se SM-jääkiekkoilija sinusta ole kiinnostunut ja että rahojen perässä vaan olet, niin sanon vielä että kyseessä ei ollut mikään huippu-urheilujoukkue. Eikä mieskään mikään kaikkien naisten himoitsema adonis... mutta jotenkin vain juuri minun tyyliseni!

Kommentit (66)

21/66 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä. Ennen laitoin aina jonkinlaisen kohteliaan vastauksen, että ei kiitos. Mutta nykyään minulla ei enää aikaa vastata joka viestiin.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
22/66 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas! En ole vieläkään lähestynyt miestä. Tämä ketjun vastaukset saavat minut ehkä hieman epäröimään. Olisin olettanut, että (sinkku)miehet olisivat iloisia siitä että joku nainen aloitteellisesti lähestyy, mutta tässä on tullut monia kommentteja tyyliin "ignooraan, ei kiinnosta, blokkaan". Olen yllättynyt ja ehkä vähän rohkeuskin rapisi näitä lukiessa 🤔 Lisää kommentteja saa laittaa!

Vierailija
24/66 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilahtuisin

Vierailija
25/66 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas! En ole vieläkään lähestynyt miestä. Tämä ketjun vastaukset saavat minut ehkä hieman epäröimään. Olisin olettanut, että (sinkku)miehet olisivat iloisia siitä että joku nainen aloitteellisesti lähestyy, mutta tässä on tullut monia kommentteja tyyliin "ignooraan, ei kiinnosta, blokkaan". Olen yllättynyt ja ehkä vähän rohkeuskin rapisi näitä lukiessa 🤔 Lisää kommentteja saa laittaa!

Ei se vaan mene niin, että miehellä sakset aukeaa heti kun nainen vähän osoittaa huomiota.

Metoo kampanjat, yleinen vallitseva miesviha yms nykyajan ilmiöt ovat saaneet miehet niin varovaiseksi, että kavahtavat jos joku sanoo ”moi”.

Valitettavaa, mutta totta.

Vierailija
26/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaan mene niin, että miehellä sakset aukeaa heti kun nainen vähän osoittaa huomiota.

Metoo kampanjat, yleinen vallitseva miesviha yms nykyajan ilmiöt ovat saaneet miehet niin varovaiseksi, että kavahtavat jos joku sanoo ”moi”.

🤔

Vierailija
27/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähtihän Luke Perryn ja vaimonsa suhde siitä liikkeelle että nainen lähetti miehelle pikkarinsa! Mitä menetettävää sulla on? Kerran me täällä vaan eletään!

Joo! Hyvä idea! Lähetä ap pikkuhoususi sille miehelle. Ei voi mennä pieleen.

Vierailija
28/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö luulisi, että tuollaiset kampanjat saisivat miehet varovaisiksi nimenomaan oman lähestymisen suhteen, ja toivomaan että nainen sen sijaan lähestyisi heitä. Jos nainen tekee selvän aloitteen, niin silloin ei tarvitse pähkäillä, että mahtaako se nainen nyt olla kiinnostunut vai tuleeko metoo:ta.

Vierailija
29/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole julkkis mutta lähtökohtaisesti en reagoi tuntemattomien viesteihin ja poistan ne.

Tosin ne ovatkin lähinnä hämäriä "jos tuo ei ole huijaus niin ei ole mikään" tasoisia...

Vierailija
31/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö luulisi, että tuollaiset kampanjat saisivat miehet varovaisiksi nimenomaan oman lähestymisen suhteen, ja toivomaan että nainen sen sijaan lähestyisi heitä. Jos nainen tekee selvän aloitteen, niin silloin ei tarvitse pähkäillä, että mahtaako se nainen nyt olla kiinnostunut vai tuleeko metoo:ta.

Golddiggerit voivat lähestyä ja sen jälkeen julkistaa sopivia viestejä irroitettuna kontekstistaan.

Ei se mitä on sanonut tai tehnyt, vaan mitä väitetään sanoneen ja tehneen, siinä sitä metoota.

Vierailija
32/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakoilemassa ja rahojen perässä yms hyväksikäyttöä. Sillaihan naiset menestyy maailmassa lypsäämällä miesten lompakoita kun eivät itse osaa mitään tuottaa. Torju ne aina ja heitä ulos.

Vierailija
33/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa ja ahdistavaa.

Vierailija
34/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa ahdistelua ja omaan tilaan tunkeutumista. Tekisin stalkkerista rikosilmoituksen

Vierailija
35/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hävittävää sulla tässä on, vaikka laitatkin asiallisen viestin tyypille? 

Vierailija
36/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, riippuu vähän mitä hän kirjoittaa, tai pyytääkö jotain.

Pienellä varauksella ja epäillen niihin silti suhtaudun.

Vierailija
37/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka luulet (urheilevien) sinkkunaisten reagoivan jos joku random mies lähestyy heitä netissä?

Vierailija
38/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajatuksessa, että minusta kiinnostunut tuntematon nainen laittaisi viestiä, ei ole todellakaan mitään vikaa - päinvastoin. Se kuitenkin olisi niin täysin ennenkuulumatonta, että jättäisin varmasti kokonaan vastaamatta koska olisin varma, että minua yritetään jollain tavoin käyttää hyväksi tai huijata...

Vierailija
39/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen otettu jos nainen tekee noin. Sehän antaa myös hyvän kuvan naisesta joka tekee haluamiensa asioiden eteen jotakin, eikä vain odottele. Hyvä juttu!

Vierailija
40/66 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mää vallan kauhiast hämmästysi kunen mää ole somes.