Nainen, annatko kairata takalistoasi
Kommentit (19)
B-rapun ovi takalukossa, on ja pysyy. Vain pois tulo mahdollinen.
Tietenkin. Öljyän pyöreän pyllyni, pyllistän ja levitän.
Ilman muuta, jos mies on pienikokoinen. Mitään isoa perunanuijaa ei suklaaosastolle päästetä.
Silloin tällöin.
Mies tietty haluisi useammin, mutta ei onneksi kerjää sitä.
Sinne jos mällit heittää niin tulloo ripuli, ja muutenkin saattaa vähän kakka valahtaa helpommin kun on reunat löysällä.
Eikä voi antaa persettä, jos ei oo käyny kakalla niin, että tietää että ei kikkareet liikahda munan päällä..
Jokainen mies joka vaatii takaliston kairaamista pitäisi velvoittaa housuvaippojen ostoon sitten jatkossa.
Pakko. Mieheni ei muuta halua. En halua menettää häntä, kun itse olen lihava ja melko ruma. Ainoa keino pitää hänet, koska hänellä ei ole vielä oleskelulupaa.
Ihmettelen suuresti miksi kakkapuoli jotain edes viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies joka vaatii takaliston kairaamista pitäisi velvoittaa housuvaippojen ostoon sitten jatkossa.
Tai sitten ottamaan itse dildoa takalistoonsa. Tosin miehillehän se sopii, heillä on siellä g-piste.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu fyysisesti kivemmalta, takaapäin etenkin ja henkisesti tuhmemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Se on ah niin eläimellisen rietasta.
Vierailija kirjoitti:
B-rapun ovi takalukossa, on ja pysyy. Vain pois tulo mahdollinen.
Älä oo tollanen, baby!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ottamaan itse dildoa takalistoonsa. Tosin miehillehän se sopii, heillä on siellä g-piste.
Olen ottanutkin, mutta en ole vastineeksi saanut kairata vaimoani! Mutta syy lienee siinä, että koska liikun täällä AV:lla, sanomattakin on selvää että olen tosi isokaluinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut ja ottaisin useamminkin ja vaikka koko käden, mutta puoliso ei oikein saa siitä kiksejä. Mutta itse hän haluaa usein peppuun, joskus myös dildoa samaan aikaan.
M40
Silloin tällöin. Vaatii tietyn fiiliksen itelle, muuten ei tuu mitään koko touhusta.