Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunnon wc:n oven lukko rikki. Kuka korjaa?

Vierailija
10.01.2019 |

Lukko oli rikki jo, kun muutimme tänne. Olemme asuneet tässä vuoden verran enkä ole muistanut/jaksanut pyytää korjaamista. Kuuluuko vuokranantajan hoitaa lukko kuntoon? Tai voinko pyytää huoltomiestä hoitamaan asian?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä korjata ja maksat, olisit ajallaan ilmoittanut, kukaan usko sinua etä on ollut rikki yli vuoden.

Vierailija
2/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän takia yleensä heti kun muutetaan kirjataan ylös mitä vikoja ja puutteita asunnosta löytyy...

Mutta ilmoitusta vaan vuokranantajalle että on rikki. Vessan lukko on ihan normaali käytössä kuluva osa ja kuuluu vuokranantajan korjata. Ellei sitten vuokralainen itse sitä vaikka p*skaksi. Mutta lähtökohtaisesti on vuokranantajan vastuulla.

Jatkossa aina sitten kirjallisesti vuokranantajalle tiedoksi havaitut puutteet viikko muuton jälkeen. Ihan omankin oikeusturvan kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiöön soita ja kerro. Korjaavat jos tahtovat. 

Vierailija
4/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ottanut yhteyttä huoltoyhtiöön, josta on tultu korjaamaan kyseessä oleva ongelma.

Vierailija
5/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt minulle ole mikään ongelma, vaikka joutuisin maksamaan lukon itse. Tosin ovi ja lukko ovat 70-luvulta, tuskin tuota edes tahallisesti pystyisi noin rikkomaan. Sitä tässä vaan hain, että kenelle homma virallisesti kuuluu. Mutta soitan siis huoltoon ja kysyn sieltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän