Työpaikan mueslimi syö lounaaksikin vilja-hedelmä-pähkinäsekoitusta
Kommentit (22)
Ei ole outoa. Syö varmaan terveellisemmin kuin moni lihamakaroonilaatikkoa suosiva.
Miten niin lounaaksiKIN? Mistä tiedät mitä hän muulloin syö?
Itse syön lounaaksi yleensä tuoreita vihanneksia, hedelmiä ja palan juustoa. Lämmintä ruokaa en ikinä.
Mitä pahaa tuossakin on? Terveellinen vaihtoehto.
työpaikan juutalainen oli poissa töistä hanukkana ja jouluna.
Juureksia, hedelmiä hieman juustoa ja leipää. Sillä on pärjätty jo vuosituhansia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön lounaaksi yleensä tuoreita vihanneksia, hedelmiä ja palan juustoa. Lämmintä ruokaa en ikinä.
Yleensähän mysliä syödään aamiaiseksi.
Olisitko kirjoittanut: työpaikan evenkelis luterilainen tai ateisti syö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän mysliä syödään aamiaiseksi.
Jaa niin ei tullut mieleen että on erilaisia tapoja ihmisillä? Oletko noin kapeakatseinen?
Meidän Jehovan Todistaja oli vegaani.
Meillä työpaikan lessu vetää lounaaksi kolme röökiä ja lämmittää mikrossa läskisoosia päälle.
Vuosi sitten oli sepelvaltimon pallolaajennusleikkauksessa, saa nähdä kauanko kroppa kestää tuollaista.
Pähkinöitä ja muuta terveellistä olisi hyvä hänenkin syödä. Ja luopua siitä tupakoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko kirjoittanut: työpaikan evenkelis luterilainen tai ateisti syö...
Miten tuo liittyy mihinkään? Aloituksessahan lukee "mueslimi", ei se, mitä luulet.
Kannattaa vaan ottaa oppia tuollaisesta, noin hyvästä,ravitsevasta ja terveellisestä välipalasta. (Syöjän uskonnosta riippumatta)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan ottaa oppia tuollaisesta, noin hyvästä,ravitsevasta ja terveellisestä välipalasta. (Syöjän uskonnosta riippumatta)
Muesli-uskonto kuulostaa tosiaan ihan terveelliseltä.
Voi niitä, jotka luulevat otsikon olevan kirjoitusvirhe...
Mun työkaveri syö lounaaksi puuroa ja banaanin. Aika outoa.
Mum miähestä tullu kans tommone. Lesettä ja talkkunaa.