Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten osoitat halveksimallesi ihmiselle että olet häntä kaikessa parempi?

Vierailija
10.01.2019 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän huomiotta. En koe tarvetta nokitella.

Vierailija
2/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa erityisemmin halveksia ketään. Se vain söisi minun energiaani ja hyvinvointiani ja kokoaisi omaan kroppaani huonoja kemikaaleja. Antaa sen halveksittavan ihan olla vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän kaikki ihmiset huomiotta, paitsi perheeni. En edes huomaisi, jos joku halveksii.

Vierailija
4/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun välinpitämättömästi. Suljen ulkopuolelle. Tällainen ihminen on minulle kuin ilmaa. En haaskaa aikaani, enkä vaivaa mieltäni sen takia.

Vierailija
5/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yleisesti tarvetta halveksia ketään. - Jos en koe arvostavani jotain, niin sinisilmäisenä hölmönä aattelen, että hän huomaa sen, etten häntä arvosta ilman, että minun pitäisi erikseen alleviivata tai muutoin korostaa. Olen varmaan onnekas, koska olen välttynyt kohtaamasta ja joutumasta tekemisiin ihmisten kanssa, joita en voisi arvostaa lainkaan. Toki heitä olen kohdannut ja nähnyt mutta ovat kyllä onneksi äärimmäisen pieni joukko.  

Vierailija
6/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noteeraa halveksimaani ihmistä ollenkaan. Riitely ei johda mihinkään. Se ei muuta ketään paremmaksi eikä fiksummaksi. Kuspää säilyy, se ei vaihdu vaikka voissa paistais.

Ei haittaa myöskään jos hän on parempi jossain kuin minä. Meillä kaikilla kun on ne hyvät ja ei niin hyvät taidot ja ominaisuudet. Työpaikalla on vain pakko suhtautua neutraalisti. Jos on sähköinen ilmapiiri ja ahdistavaa, voin vaikka ilmaista neutraalisti, että koitettaisko vaan selvitä tästä päivästä ilman draamaa, kiitos.

Halveksintaan ainakin omalla kohdalla tarvitaan hyvin ikävä teko, joko itseäni tai jotain toista kohtaan. Mulla ei ole mitään varaa/halua/ilkeää mieltä halveksua esim. ylipainoisia tms.

Vierailija
7/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran parempi ihminen, etten lähde tuollaiseen typerään leikkiin.

Vierailija
8/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun välinpitämättömästi. Suljen ulkopuolelle. Tällainen ihminen on minulle kuin ilmaa. En haaskaa aikaani, enkä vaivaa mieltäni sen takia.

Ootkohan mun sisko?

Vierailija
9/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, sillä kukaan ei ole kaikessa parempi toista.

Mutta asiattoman käytöksen ignoreen jos ei asiallinen keskustelu auta.

Vierailija
10/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan mun sisko?

Olen. Jätä mut rauhaan! Häivy!

Hähä! :DD

Vierailija
11/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä lähipiirissä ole ketään ketä pitäis halveksia ja muihin suhtaudun neutraalisti tai välinpitämättömästi. Nää halveksijathan on sellaisia kiusaajia, jotka vaan pönkittää omaa egoaan halveksimalla ja kiusaamalla muita (tuttuja ihmisiä). Hyi.

Vierailija
12/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta osoittaa olevani parempi.

Heitän nk. olkani yli ja unohdan.

Halveksin huonoa käytöstä, en muuta ihmisessä.

Vierailija
13/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oikeasti parempi.

Vierailija
14/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi osoittaa sitä mitenkään, kun sen huomaa muutenkin.

Vierailija
15/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä erityisesti halveksi ketään. Paitsi eksääni, mutta en ole häneen kyllä missään yhteyksissä, kai se itsekin tajuaa kuka tässä on "parempi" , jos hän itse haluaa sitä asiaa mietiskellä. Ja jos ei tajua, niin miksipä minun pitäisi asiaa kenellekkään todistella. Outo kysymys!

Vierailija
16/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan halveksi ketään, mutta muutama ihminen ärsyttää. Lähipiirissäni on eräällä puoliso, joka tietenkin tietää kaikesta kaiken. Ei ehkä itse ymmärrä olevansa ylimielinen, koska kuvittelee olevansa todellinen älykkö, jolla on aina parempaa tietoa asiasta kuin asiasta. Hän ei jostain syystä käsitä, että hänen tietonsa on usein melko pinnallista ja että oikein älykäs ihminen kerää tietoa kuuntelemalla muita ja käymällä aitoa dialogia.

Minua tämä henkilö pitää hupsuna naikkosena sekä blondina ja jotenkin se on niin huvittavaa, että välillä saatan hetken vetää kyseistä roolia. Nautin siitä, kun harhautan itseään älykkäänä pitävää henkilöä kompastumaan ensivaikutelmansa harhaan. Niin, ehkä tämä sittenkin on halveksimista, kun asetan itseni hänen yläpuolelleen (samalla tavalla kuin hänkin tekee).

Vierailija
17/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset joskus yrittävät kilpailla kanssani mm. matkimalla, ja vaikken ole siitä ilmiöstä erityisemmin pitänytkään, nousen aina sellaisen yläpuolelle suhtautumalla heihin viileän asiallisesti ja kohteliaasti ja keskityn sen sijaan omaan elämääni. Toisille ihmisille tuntuu olevan pahinta myrkkyä se, kun näkevät jonkun olevan aidosti onnellinen ja tyytyväinen omaan tilanteeseensa. Miksi tuhlata omaa energiaa muiden ihmisten nokkimiseen?