Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio värjätä hiuksiani enää, vaikka harmaata pukkaa - kysyttävää? (N30)

Vierailija
10.01.2019 |

Olen siis kolmekymppinen nainen, joka on alkanut harmaantua eikä aio peitellä sitä hiusvärillä.

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itsehän värjädin juuri 5cm harmaan kuitukasvien kun hermot petti. T n29

Vierailija
2/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Minulla on täysin oma tukka eikä todellakaan yhtään harmaata?? Jestas sentään...

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? Minulla on täysin oma tukka eikä todellakaan yhtään harmaata?? Jestas sentään...

N29

Eikö olekin ihmeellistä, että me ihmiset emme ole kokonaan samasta puusta veistettyjä? Harmaantumiseen vaikuttavat elämäntavat, mahdolliset sairaudet ja ennen kaikkea geenit. Itse olen perinyt nuorena ikääntymisen vanhemmiltani ja heidän vanhemmiltaan. AP

Vierailija
4/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Itsehän värjädin juuri 5cm harmaan kuitukasvien kun hermot petti. T n29

Kiitos! Totta puhuen minullakin meni pari kasvatusyritystä ennen kuin lopulta tuli päivä, jolloin en enää värjännyt hiuksia ollenkaan. AP

Vierailija
5/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa naiset harmaantuvat myös nuorina, itse löysin ensimmäiset harmaat alle 20-vuotiaana :) En värjää hiuksiani enkä häpeile asiaa.

Vierailija
6/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen värjäämätön. Harmaita alkoi tulla alle nelikymppisenä. Kaikille ei tule mummoharmaata (sellaista sameaa ruskean ja harmaan sekoitusta), vaan onhan sitä teräksenharmaata tai hopeisena hohtavaa tai sitten vitivalkoista. Omat hiukset alkavat vasta nyt kymmenisen vuotta harmaantumisen jälkeen näyttää kivalta. Ei oikeastaan harmaalta vaan hyvin vaalealta. 

Vierailija
7/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että ite värjäsin hiuksia vuodet 20-30 välillä. Olis ollut hauska seurata hiusten väriä.

Vierailija
8/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään värjäisi, koska haluaisin harmaata! Luulen, että joudun odottamaan pitkään, koska sukulaiset tuntuvat harmautuvan aika vanhoina.

Vierailija
9/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin itselle vähän raitoja tähän ruskeaan tukkaan, ei haittaisi jos tulisi harmaita. Kokisin, että toisi jotain eloa tähän tasapaksuun väriin.

En ole myöskään itse värjännyt hiuksiani 6 vuoteen, lähinnä kemikaalien takia. Olin ennen ahkera värjääjä, mutta joka kerta enemmän ja enemmän päänahkaa poltti ja kutitti värjäämisen aikana, joten näin viisaammaksi jättää koko touhun.

Eli älä ole huolissasi harmaista, toiset jopa toivovat niitä itselleen :)

Myös N30

Vierailija
10/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se outoa, jos Miika Nousiainen epätoivoisesti alkaisi värjäämään hiuksiaan.

Vierailija
11/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväri on maailman turhakkeista turhakkein keksintö. Luonnollinen tukanväri on paras. Hiuksia voi leikata kauniiksi ja hoitaa hyvin, mutta miksi ihmeessä värejä vesistöjä pilaamaan ja omaa elimistöä kuormittamaan. Itse värjäytin joskus 40-60 -vuotiaana, kun työssä muka piti olla siisti. Aivan hyvin olisi kelvannut oma väri. Varsnkin valkaisuaineet ovat hiuksille tuhoisia.

Vierailija
12/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin parikymppinen on värjännyt hiuksensa aivan harmaiksi, ehkä hieman ukkospilven väriseksi. Olet harmainesi trendikäs!

Vierailija
13/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en värjää. Löysin vasta ensimmäinen valkoisen hiuksen 😊

N32

Vierailija
14/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit

T. Ei mitään harmaata M40

Vierailija
15/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustesi ennenaikainen harmaantuminen luultavasti johtuu juurikin hiusten liiallisesta värjäämisestä eli hyvä päätös lopetta nyt kun on vielä hiuksia jäljellä. Ehkä se värikin sieltä vielä palautuu aikanaan :) 

Vierailija
16/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustesi ennenaikainen harmaantuminen luultavasti johtuu juurikin hiusten liiallisesta värjäämisestä eli hyvä päätös lopetta nyt kun on vielä hiuksia jäljellä. Ehkä se värikin sieltä vielä palautuu aikanaan :) 

Voi jösses🤦 oletko edes tosissasi? värjätty latva ei vaikuta harmaaseen juurikasvuun mitenkään.

Vierailija
17/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa harmaan kasvua seuratessa! Oma harmaa - tai pikemminkin valkoinen - alkoi ilmaantua hitaasti joskus kolmevitosena, ja nyt nelikymppisenä se välkkyy hauskasti muuten tummuneiden hiusten seasta. Prosessia on ollut hauska katsella ja odotankin, että saan ensimmäisen varsinaisen raidan, pari on aluillaan.

Vierailija
18/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat kuollutta ainesta, se, mitä niille tekee, ei vaikuta kasvavaan osaan.

Vierailija
19/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokosi?

Vierailija
20/37 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehet nuorena harmaantuessaan näyttävät hyviltä mutta naiset vain vanhoilta?