Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita psykopaatin uhreja?

Vierailija
10.01.2019 |

Tässä alkaa olla naurut naurettu. Tutustuin reilu kymmenen vuotta sitten mukavaan tyttöön. Tutustuttiin jopa ihan parhaiksi ystäviksi saakka. Pikku hiljaa viereltä katosivat kaikki muut ystävät, kunnes ei enää jäljellä ollut kuin tämä "paras ystäväni". Lopulta hänkin minut hylkäsi ja osoittautui, että ei ollut edes ollut ystäväni ollenkaan vaan oli järjestelmällisesti tuhonnut kaikki muut suhteeni ja kun siinä oli onnistunut siirtyi hän itse nauttimaan entisten ystävieni seurasta vakuutellen, että minä olen pahis. Meni muutama vuosi ja kykenin jo unohtamaan koko naisen, kunnes hän yllättäen otti yhteyttä ja minä hölmö suostuin tapaamaan hänet. Hän pyyteli mitä vilpittömimmin anteeksi ja sanoi, että oli ollut typerä pikkutyttö eikä ollut osannut arvostaa todellista ystävää ym. paskaa. (todellisuudessa asian laita oli, että kaikki hänen kaverinsa (ne minun entiset) olivat hylänneet hänet). Alhaisen itsetuntoni takia jopa uskoin kaiken tuon selostuksen ja lämmittelimme ystävyyttämme uudelleen. Pari vuotta meni ihan hyvin, kunnes taas alkoi kaveripiiri kaveta, poikaystävät lähteä ja välit perheeseen tulehtua. Tällä kertaa tosin huomasin tilanteen ajoissa ja laitoin stopin koko "ystävyydelle". Nykyään emme ole olleet tekemisissä moneen vuoteen ja silti hän jatkaa riivaamistani!!! Nyt olen taas menettänyt yhden ystävän tämän hullun manipuloinnin tuloksena.

Tämä nainen siis toimii TODELLA laskelmoidusti. Mitkään hänen tunteistaan eivät ole aitoja, kaikki tarkasti laskelmoitu hänen edukseen. Jos surulla saa aikaiseksi, niin hän on surullinen jos ilolla niin sitten on iloinen jne. (siitä siis tuo diagnoosini) On myöskin aivan uskomaton manipuloija. Hän saa laitettua ajatuksia toisen päähän niin taitavasti, että "uhri" ei edes huomaa, että ne eivät ole omia (joo anteeksi kuulostan joltain tieteiselokuvalta lue:inception). Tämä nainen ei voi olla onnellinen ennen kuin kaikki muut hänen ympärillään voivat huonosti.

Kysymys kuuluukin miten helvetissä pääsen tuosta sekopäästä eroon? Olen vaihtanut numerot, estänyt facebookit, en puhu hänestä uusille ystävilleni, en edes halua muistaa häntä ja silti hän vain ilmestyy jostakin tuhoamaan elämääni ja ihmissuhteitani? MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ!?!? Niin ja kiitos jos joku jaksoi lukea.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% psykopaateista ja narsisteista ovat keskenkasvuisia lapsia ajatuksiltaa. Suurimmalla osalla heistä homma vielä korostuu kun ajatusmaailma on sumennettu lääkkeilä, alkoholilla tai muilla huumeilla.

Niin. Itse olen aina ajatellut, että näillä tyypeillä on jäänyt joku 3-vuotiaan "minäminäminä" -vaihe loppuelämäksi päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla