Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita psykopaatin uhreja?

Vierailija
10.01.2019 |

Tässä alkaa olla naurut naurettu. Tutustuin reilu kymmenen vuotta sitten mukavaan tyttöön. Tutustuttiin jopa ihan parhaiksi ystäviksi saakka. Pikku hiljaa viereltä katosivat kaikki muut ystävät, kunnes ei enää jäljellä ollut kuin tämä "paras ystäväni". Lopulta hänkin minut hylkäsi ja osoittautui, että ei ollut edes ollut ystäväni ollenkaan vaan oli järjestelmällisesti tuhonnut kaikki muut suhteeni ja kun siinä oli onnistunut siirtyi hän itse nauttimaan entisten ystävieni seurasta vakuutellen, että minä olen pahis. Meni muutama vuosi ja kykenin jo unohtamaan koko naisen, kunnes hän yllättäen otti yhteyttä ja minä hölmö suostuin tapaamaan hänet. Hän pyyteli mitä vilpittömimmin anteeksi ja sanoi, että oli ollut typerä pikkutyttö eikä ollut osannut arvostaa todellista ystävää ym. paskaa. (todellisuudessa asian laita oli, että kaikki hänen kaverinsa (ne minun entiset) olivat hylänneet hänet). Alhaisen itsetuntoni takia jopa uskoin kaiken tuon selostuksen ja lämmittelimme ystävyyttämme uudelleen. Pari vuotta meni ihan hyvin, kunnes taas alkoi kaveripiiri kaveta, poikaystävät lähteä ja välit perheeseen tulehtua. Tällä kertaa tosin huomasin tilanteen ajoissa ja laitoin stopin koko "ystävyydelle". Nykyään emme ole olleet tekemisissä moneen vuoteen ja silti hän jatkaa riivaamistani!!! Nyt olen taas menettänyt yhden ystävän tämän hullun manipuloinnin tuloksena.

Tämä nainen siis toimii TODELLA laskelmoidusti. Mitkään hänen tunteistaan eivät ole aitoja, kaikki tarkasti laskelmoitu hänen edukseen. Jos surulla saa aikaiseksi, niin hän on surullinen jos ilolla niin sitten on iloinen jne. (siitä siis tuo diagnoosini) On myöskin aivan uskomaton manipuloija. Hän saa laitettua ajatuksia toisen päähän niin taitavasti, että "uhri" ei edes huomaa, että ne eivät ole omia (joo anteeksi kuulostan joltain tieteiselokuvalta lue:inception). Tämä nainen ei voi olla onnellinen ennen kuin kaikki muut hänen ympärillään voivat huonosti.

Kysymys kuuluukin miten helvetissä pääsen tuosta sekopäästä eroon? Olen vaihtanut numerot, estänyt facebookit, en puhu hänestä uusille ystävilleni, en edes halua muistaa häntä ja silti hän vain ilmestyy jostakin tuhoamaan elämääni ja ihmissuhteitani? MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ!?!? Niin ja kiitos jos joku jaksoi lukea.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto? Muutto toiselle puolelle Suomea ja osoitetiedot salaisiksi?

Vierailija
2/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia löytyy, itse pääsin eroon yhdestä kun lakkasin ottamasta yhteyttä, olin kiireinen kun se halusi jutella enkä kertonut sille enää mitään henkilökohtaista asioistani. Jos näin teet, se alkaa vaikeaksi kun sen huomaa, mutta sä vaan jatkat sitte samaa kylmää linjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatin uhrina voin sanoa että on täysin uskomatonta miten psyko voi esittää eri ihmisille täysin erilaisia naamaa. Manipulointikyky on uskomatonta esim. Lapset käännytetään äitiä vastaan, joillekin ihmisille ei puhuta tai mustamaalataan. Rauhaa ei saa ennenkuin psyko on haudassa. Psyko voi jopa ajaa henkisesti hauraan ihmisen itsemurhaa. (Tiedän tositarinan)

Vierailija
4/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös psykopaatin uhri, tosin ei ole mistään lähisuhteesta kysymys. Maineen pilaaminen, mustamaalaaminen ja gaslighting ovat tulleet vuosien varrella erittäin tutuksi.

Vierailija
5/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevien narsku-psykojen karkoittamiseen paras keino on omien rajojen vetäminen. Ne haistavat heikkoudet, ja kiinnostuvatkin vain käyttötarkoituksiinsa sopivista ”sätkynukke” yksilöistä. Jos pystyt vetämään linjaa, jolla viestität itsevarmasti ettei sun päätöksiin tai ajatuksiin pysty enää vaikuttamaan, niin se vaihtaa uhria todennäköisesti ihan itsestään. Pidä etäisyyttä koko ajan enemmän ja enemmän, äläkä anna itsestäsi hänelle enää mitään.

Vierailija
7/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisia löytyy, itse pääsin eroon yhdestä kun lakkasin ottamasta yhteyttä, olin kiireinen kun se halusi jutella enkä kertonut sille enää mitään henkilökohtaista asioistani. Jos näin teet, se alkaa vaikeaksi kun sen huomaa, mutta sä vaan jatkat sitte samaa kylmää linjaa.

Ei ole ollut mitään psykopatiaan liittyvääkään jos olet tuollaisilla - täysin normaaleilla ihmissuhdejutuilla etäännyttänyt. Puhut asiasta josta et mitään tiedä.

Vierailija
8/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksi suurimmista ongelmista narsistien ym. hullujen kanssa on se, että mitä läheisempi (eli myös vaarallisempi) ihminen on, sitä vaikeampaa on uskoa, että henkilö on paha. Sitten kun sen viimein suostuu näkemään, on tuhoa saatu jo kunnolla aikaan. Itse laitoin hullulle rajat. Energia tuli siitä vihasta, miten mua huijattiin. Otti silti yhteyttä, luultavasti haukkui ympäriinsä yms. Välillä pyyteli anteeksi kunnes taas hermostui, kun en siltikään suostunut yhteydenpitoon. Kaikki manipulointi, sairaalloinen valehtelu, raivokohtaukset yms. sai minussa(kin) esiin tunnekylmän k*sipään, jolla hullu on ainakin toistaiseksi saatu h*lvettiin.

Vierailija
9/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä strategia. Onko psykolla polttava tarve saada haluamansa heti paikalla? Puhelimeen pitää vastata heti? Oivoi, kun ihmiset ovat nykyään hajamielisiä kun puhelin saattaa jäädä äänettömälle kassiin. Oivoi, olenpa minä nyt niin hajamielinen, oivoivoivoi...niin, ei minusta mihinkään oikein ole nykyään... oivoivoi. Aijai, miten tämä akku nyt taas teki tepposet...ja mitään täkyjä ei saa antaa. Mikään ei tuota iloa nykyään. Mikään ei ole oikein arvokastakaan. Väärät täkyt ovat ok. Kerron vaikka että rakastan katsoa seinfeldiä. Repikööt sen kappaleiksi aikansa kuluksi. Hahaha. HAHAHA!

Vierailija
10/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin ihan oikean psykopaarin uhri, joka on exäni. Niin ovat myös lapsemme hänen uhrejaan. En ollut päästä millään eroon, hän pahoinpiteli, petti, valehteli minkä ehti ja myöhemmin pommitti, vainosi  piinasi, teki lasuja, uhkaili, kosti lasten avulla jne.

Lapsetkin ovat vasta kasvettuaan ymmärtäneet, ettei isänsä ole ihan normihenkilö.

Eroon pääsin onneksi lopulta kun en löysin toisen ja hänkin löysi sitten heti ja meni kihloihinkin alta aika yksikön. Itse olen nyt yksin - oli laastarisuhde. Uusi uhrinsa ei ihan täysin tajua vielä mikä hän on.

Vierailija
11/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ihmisten diagnosointi. Kaikki tuntuvat tuntevan psykopaatin ja narsistin, usein nämä ovat eksiä. Eikä varmasti edes yksi kymmenestä näistä ole oikeasti kumpaakaan, vaan muuten vain kusipäitä.

12/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että tuli taloudellinen ongelma. Pyydät rahaa lainaksi.

Otat yhteyttä eri tavoilla 10 kertaa päivässä ja ruikutat rahaa joka kerta, koko ajan agressiivisemmin.

Pyydät kaikkia kavereita välittämään lainapyynnön, aina kun ottaa yhteyttä.

Vierailija
13/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se ihmisten diagnosointi. Kaikki tuntuvat tuntevan psykopaatin ja narsistin, usein nämä ovat eksiä. Eikä varmasti edes yksi kymmenestä näistä ole oikeasti kumpaakaan, vaan muuten vain kusipäitä.

Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä, ja otollisessa ihmissuhteessa ne tulevat selkeämmin esiin. Sen sijaan todella harva kohtaa psykopaatin. Silloin erossa se oma pää löytyy muovipussissa kaatikselta.

Vierailija
14/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun exäni käyttäytyi noin vuosikaudet jo ennen eroa ja on ihan saletisti psykopaatti. Ei koskaan mitään aitoa hymyä näkynyt tai muitakaan tunteita. Pelkkää peliä koko yhteiselo hänen kanssaan oli. Läheiset ovat parempia tekemään diagnoosin kuin joku random lekuri ilman pidempää tutkimusta. Mutta kun eivät nää mene hoitoonkaan.t. täysin  varma diagnoosista

Vierailija
15/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä, ja otollisessa ihmissuhteessa ne tulevat selkeämmin esiin. Sen sijaan todella harva kohtaa psykopaatin. Silloin erossa se oma pää löytyy muovipussissa kaatikselta.

Murhaajissa on paljon psykopaatteja, mutta kaikki psykopaatit ei ole murhaajia.

Vierailija
16/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustupa asiaan paremmin.  Noi on ääritapauksia. Psykopaatti voi toimia noin, mutta voi myös vaihtaa uhria kuin sukkia ja vaihtaa just aina silloin kun ei hyödy enää edellisestä uhristaan. 

Vierailija
17/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustupa asiaan paremmin.  Noi on ääritapauksia. Psykopaatti voi toimia noin, mutta voi myös vaihtaa uhria kuin sukkia ja vaihtaa just aina silloin kun ei hyödy enää edellisestä uhristaan. 

Tuo oli lähinnä esimerkki. Täällä ihmiset kitisevät, että joku on ”häiriköinyt” _kaksikin_ kertaa päivässä ja kerran pyysi euron prkl lainaksi: selvä psyko ja dg on saletti koko löhihoitajakokemukseni voimalla.

Vierailija
18/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit omaavat korkean itsetunnon ja lisäksi he jatkuvasti jännittävät hymylihaksiaan, joten he ovat lähes aina iloisia ja mukavia. Lisäksi he näyttävät aivan normaaleilta ihmisiltä, joten kuka tahansa ohikulkija saattaa olla psykopaatti. Niinpä suositeltavaa olisi, että jokaiselta vastaantulijalta kysyttäisiin asiasta.

Vierailija
19/21 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% psykopaateista ja narsisteista ovat keskenkasvuisia lapsia ajatuksiltaa. Suurimmalla osalla heistä homma vielä korostuu kun ajatusmaailma on sumennettu lääkkeilä, alkoholilla tai muilla huumeilla.

Vierailija
20/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua manipuloitiin pitkään ja vain sen takia, että mielipiteeni muutti läheisen ihmiseni mielipiteitä.

Henkilö X oli niin pitkään mukava minua kohtaan kunhan vain sai muutettua ajatukseni hänelle sopiviksi.

En edes tajunnut, että minua manipuloidaan mennen, tullen ja palatessa kunnes eräs päivä heräsin ja mietin "missä vaiheessa mulla ei oo ollu enää mielipiteitä", tilanne hämmensi minua ja seuraavan kerran kohdatessamme kun minulle taas jälleen tuputettiin mielipidettä, sanoinkin oman mielipiteen asiaan.

Se pitkä ja kylmä katse kun X:n hymy haihtui vähitellen pois. Muistan sen aina ja siitä hetkestä h*lvetti repesi.

Alkoi kotiin tunkeutuminen, omaisuuteni tuhoaminen ja hävittäminen, haukkuminen, vaikka asetin rajoja niin niiden yli vain tultiin, miestäni alettiin manipuloimaan eron kannalle, häntä myös uhkailtiin, minua uhkailtiin. Elin pelossa ja säpsähdin jokaista rasahdusta, koska pelkäsin, että taas kotirauhani rikotaan.

Jos yritin näissä tilanteissa puolustaa itseäni niin X kävi henkisesti enemmän päälle ja jyräsi minut, sen jälkeen perästä kuului täysin toisenlainen kertomus kuinka X on ihan hyvää hyvyyttä ajatellut pistäytyä käymään ja MINÄ olen hänet haukkunut ja käyttäytynyt "lapsellisesti".

Minun itsetuntoni laski, kaikki läheiseni haukkuivat ja halveksivat minua kun X sai paistatella valokehässä "hyvänä ihmisenä", ystäväni katosivat pikkuhiljaa, sain ahdistushäiriön ja lääkityksen, mistä seurasi n*rkkari puheet X:n toimesta.

Meni pitkään, ennenkuin pääsin irti tuosta kaikesta, vaikka muutin toiselle paikkakunnalle niin h*lvetti seurasi.

Edelleen poden yhtäkkistä ahdistuneisuutta, joka ei mene ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan