Todella typerää, kun lääkärin soittoaika on klo 8–19 välillä...
Vähän tarkempi aika, vaikka edes 2 h haarukka helpottais kummasti elämää. Jos se ei pian soita, jää tän päivän luennot välistä. Koulumatka menee sen verta vilkkaasti liikennöityä tietä pitkin, ettei siinä melussa pysty puhelimessa puhumaan. Ja hitto kun pitää vessaankin mennä puhelimen kanssa, onpa kiva puhua lääkärin kanssa pöntöltä käsin. Varsinkin vielä kaltaisilleni jännittäjille tämä on aika stressaavaa, kun pitää koko päivä olla jonkinlaisessa valmiustilassa. Mielummin lukisin tutkimuksen tulokset Kannasta.
Kiitos kun sain avautua. Saa toki omiakin kokemuksia kertoa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ymmärrän toki lääkärinkin tilanteen, mutta on todella hankala päivystää puhelimen äärellä koko päivä, eikä se aina ole mahdollistakaan.
Varmasti tulee tällä syystemillä myös enemmän ohareita, että potilas ei pystykään yllättäen vastaamaan. Ihan näin esimerkiksi vaikka autoa ajaessa.
Ap
Luulisi tosiaan, että lääkäri pystyisi edes parin tunnin haarukalla suunnittelemaan päivänsä. Ärsyttävää ihmisten pompottamista.
Samaa mieltä, vaikka julkisella soittoaika taitaa loppua siinä klo 16 mennessä.
Minulla on jäänyt asioita hoitamatta, koska töissä en ole voinut vastata lääkärille ja soittaa tuntemattomasta numerosta. Asia jäi sikseen; mitään muuta kautta ei yhteydenottoa tullut. Itselläni on käytössä myös terveydenhuollon viestit. Ja tämä soittoaika oli ainoa, minkä sain.
Mulla oli eilen sama juttu. Alkoi ahdistaa kun ei voinut toimia normaalisti ja puhelin just vessasakin mukana. Eikä sitä soittoa edes tullut. Lääkäri on paikalla ensi kerran viikon kuluttua. Tämä yksityisellä puolella. Terveyskeskuslääkärin soitosta annetaan tarkemmat ajat esim. Lääkäri soittaa klo 14 jälkeen ja ikinä ei ole ollut pitkää odotusta
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, vaikka julkisella soittoaika taitaa loppua siinä klo 16 mennessä.
Minulla on jäänyt asioita hoitamatta, koska töissä en ole voinut vastata lääkärille ja soittaa tuntemattomasta numerosta. Asia jäi sikseen; mitään muuta kautta ei yhteydenottoa tullut. Itselläni on käytössä myös terveydenhuollon viestit. Ja tämä soittoaika oli ainoa, minkä sain.
Tuohan on todella väärin, jos asia jää tämän takia kokonaan hoitamatta!
Minulla on kerran ollut soittoaika julkisella puolella, ja se oli määritelty muistaakseni tunnin säteellä. Lääkäri myös soitti ajallaan. Siksi olin erityisen tyrmistynyt, kun yksityisellä asia on näin, vaikka maksan tästä palvelusta ihan hitosti...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen sama juttu. Alkoi ahdistaa kun ei voinut toimia normaalisti ja puhelin just vessasakin mukana. Eikä sitä soittoa edes tullut. Lääkäri on paikalla ensi kerran viikon kuluttua. Tämä yksityisellä puolella. Terveyskeskuslääkärin soitosta annetaan tarkemmat ajat esim. Lääkäri soittaa klo 14 jälkeen ja ikinä ei ole ollut pitkää odotusta
Mikä firma? Mulla Terveystalo. Kai sulle tuli edes joku ilmoitus, että lääkäri on estynyt soittamasta?
Ap
Samaa mieltä. Ymmärrän toki lääkärinkin tilanteen, mutta on todella hankala päivystää puhelimen äärellä koko päivä, eikä se aina ole mahdollistakaan.