Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 22v hankkia lapsen 32v kanssa?

Vierailija
09.01.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005960482.html
Ikistä mukaellen mutta päinvastoin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistava puuma. Poikaparka.

Vierailija
2/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, ei rakkaus katso ikää. 10v ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on lapsi 10v vanhemman miehen kanssa ja hyvin menee. Tästä muuten varmaan ikis innostuu..😂

Vierailija
4/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan toki. Pitäsikö tässä nyt sitten aloottaa ismpikin moralisaarna ja valistus. Vai riittääkö vain todeta, että tuskin sellaista ikää onkaan, jota voisi kutsua kaikille sopivaksi ja oikeaksi hetkeksi kahden aikuisen saada jälkikasvua. - Kun aina on heitä, joiden mielestä juuri tuo hetki on joko liian varhain tai sitten liian myöhään. Entä mitä sitten tehdään, ellei tuolla hetkenä ole itsellä edes kumppania, jonka kanssa jakaa tuo haave ja unelma yhteisestä jäljkikasvusta. 

Vierailija
5/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan toki. Pitäsikö tässä nyt sitten aloottaa ismpikin moralisaarna ja valistus. Vai riittääkö vain todeta, että tuskin sellaista ikää onkaan, jota voisi kutsua kaikille sopivaksi ja oikeaksi hetkeksi kahden aikuisen saada jälkikasvua. - Kun aina on heitä, joiden mielestä juuri tuo hetki on joko liian varhain tai sitten liian myöhään. Entä mitä sitten tehdään, ellei tuolla hetkenä ole itsellä edes kumppania, jonka kanssa jakaa tuo haave ja unelma yhteisestä jäljkikasvusta. 

Kerro tämä Ikikselle!

Vierailija
6/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siitin 33-vuotiaana 24-vuotiaan. Suhde kesti 10 vuotta, mutta lopulta erottiin. Jollakin muilla voi toimia paremminkin. Lapsi kuitenkin jäi ja siitä molemmat iloisia.

Vierailija
7/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siitin 33-vuotiaana 24-vuotiaan. Suhde kesti 10 vuotta, mutta lopulta erottiin. Jollakin muilla voi toimia paremminkin. Lapsi kuitenkin jäi ja siitä molemmat iloisia.

Olet iloinen siitossonni.

Vierailija
8/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä voi. Kaikki, jotka muuta väittävät, valehtelevat!

Vierailija
9/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tämä Ikikselle!

Kiitos. Tuo oli varmaan kohteliaisuus. - En minä kuitenkaan taida niin iso ihmeiden tekijä olla, että saisin hänet "parannettua." En ole palstan säännöllinen vierailija, mutta sen verran usein olen täällä käynyt, että luullakseni "Ikiksen" kirjoituksiin ja avauksiin olen kyllä törmännyt melkein joka kerta. Joskus olen ennättänyt ajattelemaan ja ämistelemään, että saako hän oikeasti jotain erityistä siitä, että pääsee täällä purkamaan aivoituksiaan.   

Vierailija
10/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ikis ole täällä ollut enää vuosiin. Sen erosta ja ukon uudesta akasta on jo 10 vuotta aikaa, ei se nyt enää jaksa täälä sitä jauhaa, se ukon ja nyxän lapsikin on varmaan jo koulussa. Ja Ikiksellä on ollut se uus ukko jo vuosikausia.

Te ette edes taida muistaa kuka Ikis oli kun väitätte kaikkia ikähulluja Ikikseksi.

Vierailija
11/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ikis ole täällä ollut enää vuosiin. Sen erosta ja ukon uudesta akasta on jo 10 vuotta aikaa, ei se nyt enää jaksa täälä sitä jauhaa, se ukon ja nyxän lapsikin on varmaan jo koulussa. Ja Ikiksellä on ollut se uus ukko jo vuosikausia.

Te ette edes taida muistaa kuka Ikis oli kun väitätte kaikkia ikähulluja Ikikseksi.

https://www.urbaanisanakirja.com/word/ikis/

Ikis on jo legenda!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme