Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteemme ei kestänyt lapsiarkea.

Vierailija
09.01.2019 |

Lapsi täyttää pian 2v. Luulin, että helpottaa kun ensimmäinen vuosi ohi. Mutta oikeastaan vain pahentunut. Miehen mielestä pahin ongelma kun ei saa seksiä ja läheisyyttä. Se on totta en jaksa tai useammin en vain halua. Minulla ei ole minkäänlaisia seksihaluja. Mutta kyllä me silti harrastamme seksiä 4-10 kertaa kuukaudessa. Mies haluaisi enemmän.

Minun ei useinkaan tee mieli pitää häntä hyvänä. Koska hän haukkuu ja on ilkeä. Lisäksi ei auta kotitöistä juurikaan, ei tee ruokaa. Valittaa kaikesta. Ostan liian kalliita ruokia, vääriä ruokia, kaupassa kestää liian kauan, hoidan lapsen väärin. Kaverini ovat huonoja, sukulaiseni tyhmiä. En ole osannut kasvattaa edellisen suhteen lastani, epäonnistunut työelämässä ja kaikessa. Joka päivä kuulen mitä teen väärin, missä olen huono, missä olen epäonnistunut, missä pitää parantaa.

Myönnän, että en ole onnistunut kovin monessa asiassa ja pitäisi parantaa. Kodin hoidan ainakin, mutta siitäkin saa kuulla että teen liikaa kotitöitä. Lapsilla on aina hyvä ruoka ja pidän huolen, että voivat hyvin. Mutta nyt mietinnässä, voiko lapset hyvin kun minäkään en voi. Tämä suhde ei ole terve. Me rakastimme toisiamme, mutta jotain muuttui kun yhteinen lapsemme syntyi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan