Voi ei.. seurusteleva kaverini on ihastunut muhun..
Olen tuntenut nyt puoli vuotta tämän kaverini, ollaan siis samassa opiskelupaikassa. Päivä päivältä vietämme enemmän aikaa yhdessä, aika paljonkin tuon miehen aloitteesta. Minä oon ihan oikeesti sinisilmäisesti kuvitellut että ollaan pelkkiä kavereita, mutta nyt alkaa tässä silmät avautumaan.. Mies on tainnut ihastua muhun, vaikka on vielä yhdessä tyttökaverinsakin kanssa. Rivien välistä olen ymmärtänyt että heillä menee tosi huonosti..taitaa olla vain ajan kysymys milloin tuo suhde päättyy.
Eipä tässä kai muuten mitään, mutta mitä enemmän asiaa mietin, sen enemmän musta alkaa tuntua ihan hyvältä tuo ihastus. Tuo mies on oikeasti unelmamies, joku saa siitä unelmien aviomiehen joskus. Tässäpä vaan alkaa oikeesti mua pelottamaan että ihastun häneen myöskin. Se ei nimittäin olisi ollenkaan vaikeaa :(
Mitä ihmettä tässä nyt pitäis tehdä? Toisaalta, ihanaa että juuri tuo mies on minuun ihastunut..toisaalta mua pelottaa sekaantua mihinkään tämmöseen. Miten pystyn olemaan vastaamatta hänen tunteisiinsa?
Kommentit (2)
..ehkä mä oottelen sitten vielä. Ja voihan se tietty olla että oon käsittäny väärin. Jospa se aatteleekin mua vaan kaverina kuitenkin.
Sitten vaan kokeilemaan, lämpeneekö kaveruus joksikin ihan muuksi.