Love Island Australia
Seuraako kukaan? Tosi mukavan ja huumorintajuisenoloisia ihmisiä. Kenestä tykkäät?
Kommentit (112)
Siis Dom koki olevansa kuudes, koska Shelbyllä oli ollut siellä afrikassa viisi miestä.
Nuo lähtöryhmähalaukset ovat aika paljastavia. Edeniä ja Eriniä, jos seuraa.
On kyllä lässähtänyt fiilis tässä lopussa ja miten hauskoja alussa olivatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis Dom koki olevansa kuudes, koska Shelbyllä oli ollut siellä afrikassa viisi miestä.
Mutta varmaan muuallakin ollut miehiä?
Afrikan miesten jälkeen Dom juu kuudes..varmasti ollut sitäkin ennen äijä Shelbyllä. Noi 5 kait jotain tinder-chattejä olleet reissun päällä.
No huh, miten Eden ja Erin ovat seonneet. Ehkä alkaa hermo pettää loppua kohti. Erinistä olen tykännyt ohjelman aikana, mutta menee kyllä niin pahoin yli nuo mustasukkaisuuskohtaukset. Ja tuo Eden on ollut minusta koko ajan ihan pimeä, ihmeellinen pullistelija.
Meikälle tulee tälle yölle Shelbytön jakso,mutta samalla myös tuon kauden vimonen osio.
Mommy its over 😢
(Joshin ja Amelian jälkeen,) Oikea pari voitti! 💕
Edenin ja Erinin olisi pitänyt pysyä rauhallisempina.
Ehkäpä näkevät itse miltä se ulkoapäin näyttää, kun katsovat jaksot.
Eden ja varsinkin Erin ihan sekoja
Vähän aiheen vierestä,mutta tietääkö kukaan mikä biisi soi 8.jaksossa taustalla kun Grant ja Cassidy puivat välejään?Oon yrittäny sanojen perusteella löytää,mut ei onnistu!
Väärä pari voitti. Harmi kun Josh ja Amelia, (jotka ovat yhä edelleen yhdessä 1,5vuotta) eivät voittaneet ja saaneet rahoja. Sen sijaa finaaliin pääsivät parit joiden suhde ei kestänyt sarjan ulkopuolella kovinkaan pitkään.
No Dom ei ole ikinä ollut parisuhteessa... Ehkä kokematon siis