Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen katsoi mua ihaillen kun palautin kirjoja

Vierailija
08.01.2019 |

Tapahtui siis kirjastossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Vierailija
2/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pierasin äsken kun olin viemässä pulloja. Naapurin mummo katsoi silmät lautasina. 

Kiinnostiko? Ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palautitko fordin korjausoppaan.

Vierailija
4/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Selvyyden vuoksi: tämä siis oikea ap.

Vierailija
5/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitaja se vaan oli. Olet valveutunut ja tunnollinen kansalainen. Ei tarvitse rävätä noita palauttamiasi kirjoja enää.

Vierailija
6/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Ap

Selvyyden vuoksi: tämä siis oikea ap.

Anteeksi tämä sotku, minulla on monta persoonaa.

Aloituksen tehnyt Ap

Vierailija
7/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö köyhällä ole varaa ostaa kirjoja kirjakaupasta?

Vierailija
8/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö köyhällä ole varaa ostaa kirjoja kirjakaupasta?

Miksi ostaisin kuollutta puuta? Ekologisempaa lainata, sekä ei tarvitse haaskata rahaa jos kirja ei olekaan hyvä. Itselleni kuluttaminen ja ostaminen eivät ole keskeisiä teemoja elämässä.

The real AP

Vierailija
9/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli kirjastonsetä kysyyn, mitä mieltä olen heidän kirjajärjestyksestä. Menin kyllä hämilleni kun ainahan siellä on sama järjestys ollut.

Vierailija
10/10 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä kans kerran katsoin yhtä miestä ihaillen kirjastossa! Mentiin samaan aikaan ulko-ovesta sisälle ja piti mulle ovea auki. Harvinainen herrasmies <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi