Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paria asiaa en ymmärrä HS:n niukkuuskyselyssä

Vierailija
08.01.2019 |

Tuo HS:n kuuluisa niukkuuskysely:
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005954997.html
Tosiaan, monet suomalaiset voivat niukkuuden vuoksi pahoin. Mutta miksi he eivät mene lääkärille? Saisivat lääkkeitä ja terapiaa ja sitten he eivät enää voisi pahoin - ongelma ratkaistu. Miksi he eivät tee niin?
...
Ja muutoinkin nuo niukkuuskyselyn tulokset vaikuttavat typeriltä. Ihmisillä on kyselyn mukaan paljon itsetuhoisia ja vihamielisiä ajatuksia. Mutta siis nuo tulokset on saatu kyselemällä ihmisiltä - ihmiset ovat vastailleet kysymyksiin. Mutta jos ihmisellä oikeasti on paljon itsetuhoisia ja vihamielisiä ajatuksia niin hän ei todellakaan vietä aikaansa vastaillen joihinkin kysymyksiin! Hän viettää aikansa tehden jotain erittäin pahaa. Jos joku vastailee kysymyksiin - se tarkoittaa sitä että hänellä ei ole paljon tuhoisia ajatuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Niin! Miksi eivät mene terapiaan? Oma vika että kärsivät! Se on ihan oma valinta!

Vierailija
2/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni että et tossissasi ajattele noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tai 0/100.

Vierailija
4/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kivempi valittaa kuin tehdä asialle jotain.

Vierailija
5/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia maksaa about 1500-3000 tonnia vaikka saiskin Kela tuen, saattaa mennä kuukausia löytää sopivat terapeutin ja jos on voimia. Useimmiten valitset vääränlaisen terapeutin.

Lääkkeet eivät auta jaksamiseen. Jos sinua on tuhottu kiusamisella koulussa ja töissä niin toivo paremmasta ei ole. Kun sinulta on riisuttu pois kaikki työkalut millä elämässä pärjää.

Itse siivojana koska en koskaan oppinut matikkaa, luokalla kiusattiin niin rajusti että meni kokonaan halu oppia, minä joka vielä rakastin koulua mutta minun unelmat tuhottiin.

Vierailija
6/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia maksaa about 1500-3000 tonnia vaikka saiskin Kela tuen, saattaa mennä kuukausia löytää sopivat terapeutin ja jos on voimia. Useimmiten valitset vääränlaisen terapeutin.

Lääkkeet eivät auta jaksamiseen. Jos sinua on tuhottu kiusamisella koulussa ja töissä niin toivo paremmasta ei ole. Kun sinulta on riisuttu pois kaikki työkalut millä elämässä pärjää.

Itse siivojana koska en koskaan oppinut matikkaa, luokalla kiusattiin niin rajusti että meni kokonaan halu oppia, minä joka vielä rakastin koulua mutta minun unelmat tuhottiin.

Melko kallista!!

Vierailija
7/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä mene lääkärille?

Vierailija
8/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein lääkäreillä on potilaita joiden ongelmat eivät ole terveydellisiä vaan yhteiskunnallisia tms. Eipä siinä lääkäri mitään mahda.

Vierailija
9/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne joutuu maksamaan siitä lääkärikäynnistä niin sittenhän ne on entistäkin köyhempiä eli kärsivät niukkuudesta entistäkin enemmän. Joten lääkärikäynnistä olisi vain haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän