Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi, Ihana Toukokuu...

Vierailija
07.01.2019 |

Iltaa!

Muistaako kukaan tuota Oi, ihana toukokuu-sarjaa? Tuli taannoin yleltä. Aloin eilen etsimään olisiko sitä ostettavissa suomalaisilla teksteillä muttei näkynyt :( laitoin ylelle ohjelmaehdotukseksi, mutta olisiko kenelläkään tietoa onko mitään paikkaa mistä saisi suomalaisilla teksteillä ihan missä muodossa tahansa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Turun seudun kirjastoista saa lainaksi dvd:nä.

Vierailija
2/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine Zeta-Jones♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sarja! Oli teini-ikäisenä mun lemppareita (on vieläkin....):)

Vierailija
4/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusarja! Ei voi katsoa tulematta hyvälle mielelle, ja Catherine Z-J tosiaan älyttömän nätti nuorena. Pitääpä katsoa taas itsekin, löytyy jostain digiboxin jemmasta.

Vierailija
5/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto-netissä yksi boksi parhaillaan myynnissä. Sisältää kaikki kaudet. Huomiseen asti voimassa. 

Vierailija
6/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään katselin jaksoja dvd:ltä. Omani aikoinaan UK:sta tilattu, eli en tiedä mistä saisit suomenkielisillä teksteillä. Paras hyvän mielen sarja!

Vierailija
7/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suomiteksteillä ihan joku 5v sitten ihan kaupasta ostettu joten on ainakin ollut.

Vierailija
8/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin kyseistä sarjaa. Olisi kiva katsoa se joku päivä uudestaan.

Vierailija
9/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista sarjoista! Rakastettavia henkilöhahmoja.

Vierailija
10/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, oli kyllä hyvä. Tuli aina nälkä jossain vaiheessa katsellessa. 

Vierailija
11/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuto-netissä yksi boksi parhaillaan myynnissä. Sisältää kaikki kaudet. Huomiseen asti voimassa. 

No höh, ehdinkin jo tehdä käyttäjän mutta myyjä vaatii yhtä palautepistettä TT.TT harmi! Mutta katsotaan jos se tästä :)

Ja itsekin katsoin sarjaa nuoruudessani, silloin en tykännyt mutta nyt olen alkanut muistelemaan lämmöllä ja haluaisin katsoa uudelleen :) jos sitä kysyntää kerran riittää niin menkää tekin ihmeessä https://palaute.yle.fi/ laittamaan toivetta! :D

Suurkiitos kaikille ja muistelkaamme Larkinien perheen ihanuutta tänä kylmänä ja pimeänä talvena! <3

Vierailija
12/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja oli viehättävä, mutta kirja oli ällöttävä. Isä petti äitiä minkä ehti.

Vierailija
13/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja oli viehättävä, mutta kirja oli ällöttävä. Isä petti äitiä minkä ehti.

O__O

tapahtui siis legendaarinen myytti, jossa sarja olikin parempi kuin alkuperäinen teos... no joskus niinkin!

Vierailija
14/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kaivannut tätä sarjaa. Täytyykin käydä kirjastossa jos löytyis, olen myös kaivannut, joskus etin cdon.comista, mutta ei löytynyt.

Vierailija
15/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan ainoa tapaus jossa sarja on yhtä hyvä kuin kirja. Itse etsin vuosi sitten ystävälleni omaa lahjaksi eikä mistään lötynyt suomi teksteillä. Käytettynä vuosi olla esim torissa ja huudossa.

Vierailija
16/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen kaivannut sarjaa uusintana. Aikoinaan tuli niin hankalaan aikaan, että useita jaksoja jäi näkemättä.. olen jo esittänyt toiveen Ylelle.

Vierailija
17/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota katsellessa tuli hyvälle tuulelle. Toivottavasti sarja nähdään uusintana, kun huonompiakin ohjelmia esitetään moneen kertaan uudelleen.

Vierailija
18/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja.

Mun lemppari reilu 20- vuotiaana opiskelijana.

Tuli usein kesäisin telkkarista.

Vierailija
19/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hämärästi, olin aika pieni kun sarja tuli. Katseltiin perheen kanssa, äiti tykkäsi kovasti ja muistan että sarjasta jäi hyvä mieli.

Vierailija
20/22 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua. Olen toivonut tätä sarjaa uusinnaksi Ylelle. Käykääpäs laittamassa toive Ylelle, niin voidaan nähdä tämä ihana sarja taas telkkarista ja Areenasta!