Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko täällä ketään

Vierailija
07.01.2019 |

Joka seurustelee tai on naimisissa. Voitko kertoa rehellisesti, Voitko olla täysin kiinnostumatta tai reagoimatta vieraisiin kauniisiin naisiin? Voiko omaansa rakastaa niin paljon, että hän riittää? Selviä provoja en sitten aio edes lukea loppuun...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, haluan muita aina enemmän ja enemmän.

Vierailija
2/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus riippuu varmaan hyvin paljon siitä, minkä ikäinen mies on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

-m35, yhteensä 10 vuotta parisuhteessa-

Vierailija
4/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 52 ja käyttäytyy hyvin hellästi ja rakastavasti minua kohtaan. Vietetään paljon aikaa yhdessä. Seksi on tähän asti ollut hyvää.

Vierailija
5/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus on helppoa oikean ihmisen kanssa, mutta rakkaus ei tee sokeaksi.

Vierailija
6/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos mies on sokea. Tätä naisten logiikkaa en tule koskaan ymmärtämään. 

Aloittaja ihan aidosti väittää että naiset eivät reagoi millään tapaa muihin miehiin? 

Vierailija
7/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön aika ison kasan tuohta sen puolesta että yhdelläkään vauva-palstailevalla miehellä ei ole muijaa. 

Mulla oli, käytti hyväksi ja jätti, kaupanpäälle sain elarit.

En pettänyt ikinä vaikka joskus sivusilmällä muita naisia vilkuilinkin.

Vierailija
8/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies. kirjoitti:

Ei sokeaksi, mutta eikö huomiota ole mahdollista kiinnittää muualle halutessaan olla satuttamatta toista.. Siis, kun tietää, että se satuttaa ja tietää senkin miksi.

Vierailija
9/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, jos mies on sokea. Tätä naisten logiikkaa en tule koskaan ymmärtämään. 

Aloittaja ihan aidosti väittää että naiset eivät reagoi millään tapaa muihin miehiin? 

Kyllä aloittaja tietää, ettei itse reagoi. Miksi regoisi?

Vierailija
10/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele enkä ole koskaan seurustellutkaan, ja voin kertoa että naiset ovat minulle nykyään täysin ilmaa. Eli voi olla mahdollista. M42

Vierailija
11/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön aika ison kasan tuohta sen puolesta että yhdelläkään vauva-palstailevalla miehellä ei ole muijaa. 

Siis oletko katkera siitä että joudut elättämään omaa lastasi? Isän velvollisuudet on eri asia kuin parisuhde.

Vierailija
12/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 15+ vuotta, näen ohimennen säännöllisesti naisia joista en todellakaan edes ehdi kiinnostua romanttisessa mielessä. Lisäksi ne naiset joiden kanssa olen tekemisissä, ja jotka ovat siis oikeasti kauniita, eivät kiinnosta minua romanttisessa mielessä, mahdollisesti myös ikäeron vuoksi.

Huono uutinen: olen ihastunut aivan tavalliseen kahden lapsen yh-äitiin, eli miksi kysyt vain kauniista naisista?

Vierailija
13/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko katkera siitä että joudut elättämään omaa lastasi? Isän velvollisuudet on eri asia kuin parisuhde.

Elätin exää 16vuotta ja joudun maksamaan elarit 360€/kk , exä ei todellakaan käytä rahoja lapseen vaan sisustamiseen, ripsiin, hiuksiin kynsiin.

Lapsi ei saa muutakuin pakolliset vaatteet ja ruuan äidillään.

Aivan kaikki harrastevälineet olen ostanut polkupyörät, luistimet kaikki, vaikka ei mulla olisi velvollisuutta ostaa mitään.

Lapsi on myös enemmän mun luona kuin exällä, arvaa kiinnostaako ketään.

Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.

14/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka seurustelee tai on naimisissa. Voitko kertoa rehellisesti, Voitko olla täysin kiinnostumatta tai reagoimatta vieraisiin kauniisiin naisiin? Voiko omaansa rakastaa niin paljon, että hän riittää? Selviä provoja en sitten aio edes lukea loppuun...

Sinkkuna tosin olen mutta joskus seukannutkin :) Eipä ole parisuhteissa ollut minulla ongelmia kolmansista pyöristä ollenkaan. Sitähän on silloin sen mielitietyn kaa ja tieteski mielitietty on riittävä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 15+ vuotta, näen ohimennen säännöllisesti naisia joista en todellakaan edes ehdi kiinnostua romanttisessa mielessä. Lisäksi ne naiset joiden kanssa olen tekemisissä, ja jotka ovat siis oikeasti kauniita, eivät kiinnosta minua romanttisessa mielessä, mahdollisesti myös ikäeron vuoksi.

Huono uutinen: olen ihastunut aivan tavalliseen kahden lapsen yh-äitiin, eli miksi kysyt vain kauniista naisista?

Liittyy lapsuuteeni, Joten koen vain heidät uhaksi. , että vain kauniit naiset ovat arvokkaita. Olen Kai tavallisen näköinen, itse koen itseni usein rumaksikin. Mies sanoo nätiksi, mutta varmaan vaan rakkaudesta

Vierailija
16/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä sanoa jotain rohkaisevaa asiaan liittyen? Muutama vastaus rohkaisi aidosti, kiitos niistä.

Vierailija
17/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies. kirjoitti:

Ei sokeaksi, mutta eikö huomiota ole mahdollista kiinnittää muualle halutessaan olla satuttamatta toista.. Siis, kun tietää, että se satuttaa ja tietää senkin miksi.

En minä tuijota tai flirttaile vieraille naisille. En vaimon läsnäollessa enkä muulloinkaan. Mutta tuollainen "sokea rakkaus" on jotenkin biologian vastaista. Tekojaan voi hallita, ei ajatuksiaan. 

Sanottakoon vielä, että jos vaimoni toivoisi tuollasta, emme varmaan olisi yhdessä. Se haiskahtaa huonolta itsetunnolta.

Vierailija
18/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomies. kirjoitti:

En minä tuijota tai flirttaile vieraille naisille. En vaimon läsnäollessa enkä muulloinkaan. Mutta tuollainen "sokea rakkaus" on jotenkin biologian vastaista. Tekojaan voi hallita, ei ajatuksiaan. 

Sanottakoon vielä, että jos vaimoni toivoisi tuollasta, emme varmaan olisi yhdessä. Se haiskahtaa huonolta itsetunnolta.

Mukavaa ettet tuijota tai flirttaileva muille. Ja kyllä, Tämä ei vain haiskahda huonolle itsetunnolle, vaan ajoittain myös on sitä. Mutta Tiedätkö, kaikkeen on syynsä. Kaikille pikkutytöille ei isät kerro, että ne on ihania prinsessoja ja se usko ala kasvaa jo sieltä. Toisille kerrotaan jotain ihan muuta....

Vierailija
19/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laitat sitä tuohta peliin?

Voin lyödä sun kanssa vetoa.

Vierailija
20/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun seksiä on ollut riittävästi eli vähintään joka toinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän