Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusitko puolisosi eka kertaa tavatessasi että tässä nyt on se sinun oikeasi?

Vierailija
07.01.2019 |

Te varsinkin joilla on vertailupohjaa enemmänkin.

Mulla on kokemusta vain niistä ei niin oikeista, paitsi nyt jonkun aikaa kuvioissa pyörinyt ystävä josta heti tutustuttuamme tuli kyllä tuollainen ihmeellinen olo, erilainen kun vertaa aikaisempiin suhteisiin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut. Mutta mies oli komea ja hauska, ajattelin että lapset saisi hyvät geenit.

Ollaan oltu yhdessä pian 17 vuotta ja kaksi lasta syntynyt. En tiedä oltaisiinko ilman lapsia enää yhdessä edes. Ei me riidellä tms. mutta ollaan vaan niin totaalisen erilaisia ja arvostetaan ihan eri asioita elämässä.

Vierailija
22/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ekalla kerralla, mutta muutaman tapaamiskerran jälkeen.

Tosin meni noin 4 vuotta ennenkuin voitiin olla yhdessä sillä olin jo parisuhteessa.

Nyt ollaan kuitenkin yhdessä ja naimisissa jo 6v. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tiesin heti, että tuon miehen haluan. Ensimmäisestä tapaamisestamme lähtien olemme olleet yhdessä ja yhteisiä vuosia on jo todella monta.

Vierailija
24/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidin kyllä hänestä heti ensikerralla tavattuanme, mutta en nähnyt siinä mielessä mitään erityistä. Yksi kiva tyyppi muiden joukossa. Tosin olin silloin parisuhteessa toisen kanssa. Mielenkiinto, himo ja rakkaus syntyi vasta myöhemmin, noin kolmen vuoden pintapuolisen tuntemisen jälkeen. Oikeastaan en vieläkään tiedä mikä niin sanotusti käänsi kelkan, ehkä vain se että entinen parisuhde oli tullut tiensä päähän ja sitä alkoi katsella ympärilleen ihan eri silmin. Tällä hetkellä en todellakaan vaihtaisi pois.

Vierailija
25/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pitkälti, varmuus tuli muutaman tapaamisen jälkeen.

Oletteko vielä yhdessä?

Toki, 35 vuotta tähän mennessä.

Vierailija
26/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin jo pari viikkoa ennen tapaamista, koska olin tutustunut tulotietoihinsa.

Taattua av-laatua, oih sugar daddy 😂

Oltiin molemmat  kolmekymppisiä ja varakkaita. Riittävän monen siipeilijän jälkeen etsin miestä, joka ei  ihmettele sitä, että en tuhlaa rahojani palkkapäivänä kaikkeen turhuuteen. Lika barn leka bäst.

Vierailija
27/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa suhteissani alussa mies on saanut jalat altani. Suhteet ovat päättyneet aina lopulta. Huumaava tunne on illuusiota, harhaa, kun mielikuvitus korvaa toisessa kaikella ihanalla sen, mikä vielä on tuntematonta. Tuntematon ihana paljastuu joksikin muuksi ajan kanssa. Joskus se on kaikkea muuta kuin ihanaa.

Nykyinen mies ei vienyt heti jalkoja alta vaan pikku hiljaa hivuttautui sydämeeni olemalla luotettava, herkkä, empaattinen, kaikin puolin hyvä ihminen. Puoli vuotta meni seurustelua, kunnes tajusin että tässä se nyt on.

Vierailija
28/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä pari vkoa meni.

Edelleenkin uskon. Naimisissa 17 vuotta.

Vierailija
29/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ajattelin, että ihan mukava mies, mutta ei lainkaan mun tyyppiä, enkä ollut edes aikeissa tavata toista kertaa, mutta niin se vaan mut lopulta kuitenkin hurmasi 😁

Vierailija
30/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pidin kyllä hänestä heti ensikerralla tavattuanme, mutta en nähnyt siinä mielessä mitään erityistä. Yksi kiva tyyppi muiden joukossa. Tosin olin silloin parisuhteessa toisen kanssa. Mielenkiinto, himo ja rakkaus syntyi vasta myöhemmin, noin kolmen vuoden pintapuolisen tuntemisen jälkeen. Oikeastaan en vieläkään tiedä mikä niin sanotusti käänsi kelkan, ehkä vain se että entinen parisuhde oli tullut tiensä päähän ja sitä alkoi katsella ympärilleen ihan eri silmin. Tällä hetkellä en todellakaan vaihtaisi pois.

Niin ja en tarkota termillä "yksi kiva tyyppi muiden joukossa" että minulla olisi ollut mitään salasuhteita, vaan viittaan ylipäätään mukaviin tuntemiini ihmisiin. Nykyinen mies oli siis minusta mukava ihminen, vaikka en tuntenutkaan aluksi muunlaista vetoa ja oltiin ehkä enemmän hyvän päivän tuttuja kuin edes kavereita.

Vierailija
31/31 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa. Pomo esitteli työkaverit. Yksi vaikutti todella mielenkiintoiselta mutta arvelin että sillä on kuitenkin naisystävä vähintään ja muutenkin liian hyvännäköinen että kiinnostuisi minusta.

Nyt ollaan oltu naimisissakin jo kohta 20 vuotta. Lapsiakin on ja kaikki hyvin.

Itseasiassa olimme kyllä olleet paljon aikaisemmin samassa koulussa vuoden mutta en muista siltä ajalta miestäni.