Vain ne vaimot saavat mieheltään lahjoja, jotka miehet kokevat äideikseen!!
Kommentit (6)
Samalla mies opettaa hyviä tapoja ja näyttää arvostustaan myös lapsille. Lasten on hyvä nähdä vanhempien välittävän toisistaan. Miksi jättää hyvä tilaisuus käyttämättä?
Vielä ei ole tullut, kuin
" en ole mieheni äiti" , joka on jo useaan otteeseen kumottu muistuttamalla, että kyseessä on äitiENpäivä, ei pelkästään oman äidin päivä.
Tuskin Tarja Halosellakaan on enempää kuin yksi äiti, vaikka hän tänään jakaakin monen monta mitalia äideille.
Monet tapaavat ostaa miehelleen/vaimolleen lahjan isäin-/äitienpäivänä, koska se katsotaan PERHEjuhlaksi. Juhlitaan siis perheen isää ja perheen äitiä.
Yksinkertaista. Kukin tyylillään :)
Mielestäni toisen muistaminen on kunnioittamista..En minäkään miehen äiti ole mutta lastemme äiti ja mieheni arvostaa sitä!
Molempien kotona oli tapana, että puoliso muistaa toista äitien/isänpäivänä, itsestäänselvää, traditio.
Meillä hemmotellaan paljon toista muulloinkin, kuin juhlapäivinä. Mutta erityisemmin virallisina juhlapäivinä (äitienpäivä, hääpäivä, synttärit jne).
Mies ei ole koskaan sanonut minua äidiksi esim " äiti tuo mulle mehua" , enkä minä miehelle " isä mennäänkö tänään puistoon" . Vaan käytössä ihan muut nimet :)
Tottakai minäkin olen mieheni vaimo, en äiti. Mutta äiti olen mieheni lapsille. Ilman minua miehelläni ei olisi tällaisia lapsia, kuin meillä on.
Meillä mies arvostaa minua lastensa äitinä ja haluaa muistaa sitä lahjalla.
Minäkin muistan miestäni isänpäivänä, enkä todellakaan ajattele miestä isänäni.