Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan sairastumassa vai mitä tää oikein on?

Vierailija
07.01.2019 |

Tää kaikki on oikeastaan saanut alkunsa siitä kun tein joskus aloituksen tänne joka oli jotain "lähdenpä tästä pitkälle lenkille" "olipa ihana heittää pitkä lenkki" joku ton tyylinen aloitus. No ei siinä ku siinä sitte vastas vähän ilkeään sävyyn että soittaa poliisit mulle.. Annoin asian olla.. Tavallaan unohdin koko jutun koska olihan se ihan typerä kommentti. No nyt sen kommentin jälkeen olen oikeasti Havatunut huomaan, että joka helvetin kerta aina kun olen lenkillä niin poliisit ajaa aina ohitse ja tyyliin ajaa samaa kautta mitä minä menen.... Olen alkanut miettii että soittaakohan joku tollo oikeasti poliisit vai onko tämä jotain minun omaa mielikuvitusta vaan?? Voiko se olla vaan pelkkää sattumaa?? Ihan sama mistä meen niin kyllä törmään joka kerta samaan.. Kai ne nyt olisi tullu kysyy ees jotain jos joku ois soittanut? Mut mietin vaan et jos olis niin miksi ihmeessä joku tekisi niin? Pakko tän on olla jotain mun omaa mielikuvitusta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan vainoharhainen. Onko suvussanne Mt vaivoja?

Vierailija
4/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan vainoharhainen. Onko suvussanne Mt vaivoja?

Ei ole.

Vierailija
5/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvitellut kaiken. Poliisiautoja pörrää kaiken aikaa, mutta kiinnität nyt enemmän huomiota niihin. Kukaan palstalla ei ole voinut soittaa perääsi poliiseja, koska tunnistaminen on mahdotonta. Suomessa on satoja paikkakuntia ja tuhansia kyliä ja 5 miljoonaa ihmistä. On ihan mahdotonta selvittää, kuka sinä olet.

Oletko joskus masentunut tai onko olosi iloton? Kuuletko koskaan mitään outoja ääniä yms.?

Vierailija
6/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvitellut kaiken. Poliisiautoja pörrää kaiken aikaa, mutta kiinnität nyt enemmän huomiota niihin. Kukaan palstalla ei ole voinut soittaa perääsi poliiseja, koska tunnistaminen on mahdotonta. Suomessa on satoja paikkakuntia ja tuhansia kyliä ja 5 miljoonaa ihmistä. On ihan mahdotonta selvittää, kuka sinä olet.

Oletko joskus masentunut tai onko olosi iloton? Kuuletko koskaan mitään outoja ääniä yms.?

Ok, en minä mitään ääniä ikinä ole kuullut. Mutta masennusta ollu 2013/2014 tuolloin joskus. Mut ei ole enää. Ehkä mie vaan oon kuvitellut kaiken.

Vierailija
7/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt vaivoja joo