Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄITIENPÄIVÄ PILOILLA...

Vierailija
14.05.2006 |

ukko veti eilen jo " kalsarit" ... heräsi kyllä aamulla ja toi lasten kanssa perinteiset kahvit ja kakut ja lahjat. Lasten lahjat ja kortit olivatkin ihanat, mutta miehen lahja ei. Se toi mulle Nanson yöpaidan, sellaisen jättikokoisen pitkän kauhtanan. Mulla naama venähti puoli metriä, en ihan (olen alle 40v) sellaista lahjaa odottanut. Lähinnä sellaisen olisin vienyt omalle äidille tai anopille. Haluaako mieheni siis, että olen kuin hänen oma äitinsä vai mitä on ajatellut ostaessaan tuollaisen lahjan. No ukko suuttui tietty, kun en arvostanut hänen lahjaansa. Otin sen lähinnä loukkauksena (meillä on pienoinen aviokriisi takana, ja oletin että mies olisi vähintään vaikka ruusut tuonut tai jonkun lahjakortin).. mitä mieltä olette? olenko oikeutettu loukkaantumaan mummoyöpaidasta vai suutuinko turhaan??

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...musta on kiva, että hän katsoo lasten antamiset kuntoon ja auttaa niitä aamupalan teossa. Tykkään, että suhteestamme olisi iso osa poissa, jos alkaisimme paapoa toisiamme äiteinä ja isinä. Yöks!

Vierailija
42/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äitikin oli ollut tyytyväinen, mikä on sinänsä harvinaista, kun ei paljon tunteitaan näytä.

Itse olin yhtä liikuttunut kun lapseni muisti minua - mieheni vähän auttoi

ja onnitteli mua myös.

Vaikka takapuoleni ei mikään hoikimmasta päästä ole, olen silti sitä mieltä, että mulle ei tarvii mitään lahjoja antaa äitienpäivänä, tärkeintä on se, että arvostaa mua ja tekee mun kanssa kivoja asioita ja on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Nansoa pidetään hyvälaatuisena merkkinä, joten en yhtään ihmettele, että mies ostaa Nanson yöpaidan lahjaksi. Kaikkien ei tarvitse tietenkään niistä pitää, mutta silloin kannattaa vihjata miehelle jo etukäteen. Sen sijaan on ihan tyhmää kuvitella, että vain mummot pitäisivät Nanson yöasuja. Käytin niitä itsekin jo alle 20-vuotiaana ja moni muukin tuttavani. Olen itsekin ostanut miehelleni monta kertaa Nanson yöasuja (miesten) merkkipäivälahjoiksi, ja aina on mies pitänyt. Välissä on jopa etukäteen vihjaissut, että uudelle sellaiselle olisi taas tarvetta.

On myös miehille aika tyypillistä, että he eivät muista vaimonsa kokonumeroa. Minunkin mieheni yleensä etsii kaupasta jonkun minun kokoisen myyjän ja kysyy, mitä kokoa hän käyttää :)

Minusta ap oli tosi epäystävällinen miehelleen ja suuttui täysin turhasta.

Vierailija
44/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mahdu mihinkään hepeneisiin, eikä raskaana ole kiva nukkua tiukoissa yökkäreissä. Kunnon kaapu olisi hyvä.

Pyydä anteeksi mieheltäsi, ei yöpaita ole mitenkään törkeä lahja.

t. vanhoissa kulahtaneissa yövaatteissa nukkuva mamma

Vierailija
45/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun ei perheellä ole rahaa niin en saanut lahjaakaan.

Ja ei se minun äitienpäivää pilannut.

Vierailija
46/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen narisija ei ansaitsisi mitään lahjaa enää ikinä...mieti sitä...ja sitä miltä sun ihanasta miehestäs tuntuu, kun on nähnyt vaivaa asian eteen ja sä vaan nariset lahjasta...

On kyllä anteekspyynnön paikka ja iso sellainen sun puolelta!!!!!

Ja kahvit ja eväät tuotu sänkyyn asti...mulle kyllä kelpais tollainen mies...

Vierailija
47/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan eivät ole hyvä lahjojen ostajia. Poikkeuksiakin kaiketi on, mutta tuosta tuntuvat kaikki valittavan, joten kai se ON jotakin y-kromosomiin ja poikien kasvatukseen liittyvää...

Eli miehet eivät mieti ja tunnustele, mitä toinen kaipaa ja haluaa. He menevät kauppaan ja nappaavat lähimmän likimain-sinnepäin-lahjaksi-kelpaavan, mikä eteen osuu. Eikä se SILTI merkitse, etteivät he arvostaisi lahjan saajaa, se nyt vaan on heille outo toiminto: lahjojen ostaminen.

Vierailija
48/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin siitä asti olen paiskinut hommia, imuroinut, pessyt pyykkiä ja laitellut niitä kaappeihin. Ukko luki rauhassa lehden ja rupesi sitten nukkumaan krapuloitaan pois sohvalla... että silleen...

Vierailija
49/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Nansot sentään maksaa jonkin verran, ni silläkin rahalla ois voinu miehes ostaa jotain mieluista. Ois voinu vaik kysyä, mitä haluisit. Miks kukaan ei ymmärrä sua, en tajuu.

Mun mielestä omalle vaimolle ei mielellään kandeis ostaa mitään mamma-Nansoa. Omalle äidille ehkä muttei vaimolle. Itse sanoin hyvissä ajoin ukolleni, mitä sen kandeis ostaa. Ja se osti. Ei niin romanttista mut pragmaattista.

Vierailija
50/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei kaikessa kauneudessaan ja kauheudessaan ole pelkkiä salkkareita ja kauniitajarohkeita vaan ihan tavallista, oikeaa elämää.

Epäilen miehesi tarkoittaneen ihan hyvää. Ehkäpä hän ei yksinkertaisesti kehdannut (kuten monet miehet) mennä tutkimaan tarkkaa vaatekokoasi (mikä huuto olisi seurannut jos olisi ostanut vahingoissa liian pienen vaatteen) puhumattakaan siitä että olisi mennyt hypistelemään korsetteja ja muita hörhelöitä julkisesti naisten alusvaateosastolle.

Ota iisisti. Äitienpäivänä on lienee tärkeintä että lapset muistavat, heillehän sitä äiti on -- ei puolisolle.

Vierailija
51/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa hän on muuta ajatellut, kuin että joku lahja pitää olla ja sitä Nansoa tuputetaan joka paikassa äitienpäivän ja joulun kynnyksellä.

Pyydät anteeksi mieheltäsi ja kysyt, onko kuitti tallella, jotta voit käydä vaihtamassa pienemmän koon.

Miehille lahjan ostaminen on todella vaikeaa ja toinen vaihtoehto olisi sinulle ollut äitienpäivä pelkän kakun ja kahvin kanssa.

Minä sain myös kakun (kaupasta ostettu), kahvin ja lahjakortin. Lahjakortti on liikkeeseen, johon olen sata vuotta sitten vihjannut haluavani lahjakortteja. Näinollen olen saanut näitä lahjakortteja melkeinpä joka joulu ja äitien- ja syntymäpäivänä. Pyykkiä olen pessyt kaksi koneellista (mikä työ siinä on? Konehan ne pesee ja toinen kone kuivaa) ja tein puolet ruoasta (mies teki toisen puolen, eli keitti perunat).

Tavallinen sunnuntaihan tämä on, paitsi että lippu liehuu salossa ja lapset ovat hyvillä mielin näpertäneet äitiä varten kortit ja lahjat. Älkää pilatko sitä tyhmillä riidoilla miestenne kanssa! Ja ajattele, toiset laukkaa tällä hetkellä anoppien ja omien äitiensä luona viemässä kalliita lahjoja ja kukkia, sen sijaa, että saisivat olla omassa rauhassa kotona.

Vierailija
52/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap jos ei olis sitä miestä edes tekemässä sitä mitä kaikkea hän ON JO TEHNYT ! HÄPEÄ AIKUINEN IHMINEN TURHAA RUIKUTUSTAS!!!!

Vierailija
53/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu kiittaa lahjasta eika nayttaa pettymystaan. Ihan hyvin voit vaikka huomenna mainita etta yopaita sattui vahan isoa kokoa, loytyyko kuitti niin voit kayda vaihtamassa. Varmaan ei mies suutu jos vaikka vihjaiset etta sen voisi samalla vaihtaa johonkin vahan seksikkaampaan!

Ihan varmaan, niinkuin joku jo aikaisemminkin sanoi, jos teilla on just ollu riitaa niin mies ei olisi uskaltanutkaan ostaa mitaan seksihepeneita. Sina kun olisit suuttunut siita etta mita se nyt oikein vihjailee.

Halusin viela kysya, etta onko sinun ihan pakko ruveta marttyyriksi ja imuroida ja viikata pyykkia juuri tanaan, jos sinusta olisi niin tarkeaa saada viettaa aitienpaivaa laiskotellen? Ette te polyyn huku. Ota lapset ja lahde ulos kavelylle, hienoon kahvilaan kahville, tai mihin nyt mielesi tekeekin. Tonaise ukkoa ja kerro miten aiot aitienpaivaa viettaa ja kysy haluaako tulla mukaan. Jos ei halua niin mene sittenkin - voithan viela jattaa lapun poydalle missa on ohjeet imuroinnista ja ruuanlaitosta!

Vierailija
54/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kertoo jo yksinomaan se, että haukut miehesi äitiä.

Vierailija
55/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan ollut pilalla. Lähdettiin sitten käymään vielä iloisissa tunnelmissa äitini luona, kunhan ensin olin etsinyt lapsukaiseni kyliltä ja saanut ne auton kyytiin. Sitten tietenkin toimin vielä kuskina, kun ukko ei ollut ajokunnossa. Täytyy vielä se sanoa, että mies kyllä tasan tarkkaan tietää, mitä mä olisin ehkä tarvinnut. Sehän mua harmittaakin, kun tiedän ettei nää nansot ihan halpoja ole,niin meni vähät rahamme tuhlaamaan sellaiseen, kun olisin esim. tarvinnut kevätkengät... Ja toisekseen en ymmärrä ukkoani siinä, että nyt meni tällaisen lahjan valitsemaan, kun yleensä osaa ostaa kunnon lahjat (siis sellaista mitä tosiaan tarvii). Taitaa tosiaan tämä olla viimeinen äitienpäivä kun saan (tältä) mieheltä mitään, onneksi lasten tekemät on ne kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät....t ap

Vierailija
56/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan miehen kanssa aina alasti. Ottaisin yöpaidan vihjeenä siitä, että ihanan intiimit ajat ovat nyt sitten takanapäin.

Vierailija
57/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti huomauttaa, jos kuljen lökäverkkareissa kotona, tai on joku " seksintappo-yökkäri" päällä. Että sit ostaa tällaisen seksintappo yökkärin oikein lahjaksi.. ei vaan mee jakeluun ...t ap

Vierailija
58/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otsaa suuttua tollaisesta, kun toinen yrittää parhaansa ja tuo kahvit ja eväät sänkyyn lahjojen kera...

eipä ole ihme jos työt eivät maittaneet enää sen jälkeen ja ei varmaan mikään muukaan....ja lasten nähden...

Älyä pyytää anteeksi ennenkuin miehesi tosiaan starttaa muihin maisemiin...eipä ihme jos on kriisiä ollut...mä en oo ikinä vielä saanut mitään, joten mulle kelpaisi tollainen mies ja Nanson yökkäri...mistähän tollaisia löytyisi ja ei haittaa krapulakaan yhtään ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan