Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätäkeskuspäivystäjäksi?

Vierailija
07.01.2019 |

Insinöörin opinnot on meneillään, mutta ala ei oikein kiinnostaisi. Hätäkeskuspäivystäjänä sen sijaan jokainen päivä on erilainen. Koskaan ei tiedä milloin se oikeasti kova keikka osuu kohdalle. Ehkä vähän sellaista adrenaliiniakin olisin metsästämässä. Huomioitavaa on, että aika naisvaltainen ala, Kuopiossa jokin vuoro on sellainen, että 90% on naisia. Itse olen siis mies. Siksi kysynkin, miksi ala on näin naisvaltainen? Palkkahan tuolla ei ole mikään huono, kuitenkin yli 3k lisien kanssa. Ylipäivystäjää tai vuoromestariakin haussa säännöllisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös! Kertokaa asiasta tietävät.

Vierailija
2/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisessa työpaikassa on miehenä ollessa aina se hyvä puoli, että voi syödä kuormasta parhaat herkut päältä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma stressaavaa työtä ja työilmapiiri huono.

Vierailija
4/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisessa työpaikassa on miehenä ollessa aina se hyvä puoli, että voi syödä kuormasta parhaat herkut päältä. :)

Kaverin kommentin mukaan häkessä ikäluokka on semimaturea. Nuorista naisista ei siis kannattane haaveilla. 

Vierailija
5/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetyöläisistä enemmistö on nykyään naisia.

Vierailija
6/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin tuntuu siltä, että sinne ei vaadita minkäänlaista koulutusta tai älyä. "Otatsä muijalta pataan?"

Vierailija
7/7 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meinasin joskus haluta tonne, joskus 21 v olin ihan inoissani ja suunnittelin, mut vaatii kai koulutusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi