Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ logiikka tässä on olevinaan? Kirppisketjusta poiminta

Vierailija
07.01.2019 |

"Nuo ilmaistavaroiden vaihto kahvipaketteihin karsii 90% hupikyselijöistä pois, ja kun joutuu itsekkin jotain antamaan niin todennäköisemmin tulevat myös hakemaan tuotteen. Moni (etenkin vanhempi) kahvinjuoja ostaa paketteja tarjouksesta, joten sellainen löytyy melkein aina kaapista valmiina."

"Mikähän logiikka tuossa mielestäsi on?"

Kysymyksen esitin minä, ja edelleen olisi jännä kuulla että mikä se logiikka siis on? Miten vaihtokauppa auttaa mihinkään, sen kun tekee vaan oharit jos ei halua/jaksa mennä ostamaan tavaraa???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeen logiikka teillä on?? Kuvitellaan että minä olen hupivarailija, joka on luvannut antaa vaihdossa kahvipaketin.

Mikä minua estää hupivaraamasta ja jättämättä kahvin ostamatta?? Sehän on pelkkää sanahelinää siihen saakka, että ostaja on oikeasti siinä nenän edessä.

Olette outoja. Ihan peruslogiikkaa.

Ei mikään estäkkään. Mutta ainakin 90% turhista vastauksista karsiutuu. Jos annat ilmaiseksi niin tulee pitkä jono niitä AV YV -tyyppejä, joista ehkä kymmenes on valmis tulemaan heti hakemaan ja todellakin tulee. Jos haluaa kahvipaketin vastikkeeksi niin todennäköisemmin ensimmäinen tai toinen on se oikea ostaja.

Kuka tahansa voi lupailla ihan mitä tahansa. Olette kyllä ihmeellisen hyväuskoista sakkia.

Et taida myydä nettikirppareilla mitään?

Olen myynyt vaikka ja kuinka monta vuotta eri tavaroita. -ap

Eli ts. en ole myynyt samaa tavaraa montaa vuotta, vaan olen aloittanut vuosia sitten. Joku kuitenkin tarttuu tuohonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä