Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mokannut facebookissa?

Vierailija
07.01.2019 |

Olen häpäissyt itseni pari kertaa kännissä päivittämällä jotakin ihan naurettavaa tunteellista paskaa. Seuraavana päivänä kiireellä poistamaan, koska häpeä. Lisäksi olen sortunut samassa kännisessä tilassa lähettämään lirkuttelevan yksityisviestin eräälle henkilölle, jonka kuvittelin kännisessä tajunnassani olevan minusta kiinnostunut. No ei ollut.

Mites muut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vakavissani miettinyt, että pitäisi saada facebookiin joku rajoitus itselleni yhdeksän jälkeen viikonloppuisin. Sen verran tullut mokailtua.

Vierailija
2/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole tehnyt sitä mokaa, että olisin liittynyt mihinkään rekisteröityyn sosiaalisen median nalkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fanittanut aasialaisia nuoria naisia sellaisella innolla, että minulle ollaan naureskeltu sekä töissä että tuttavapiirissä. Luulin että se on pelin henki, ja minkäs mies luonnolleen voi.

Vierailija
4/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ei ollut tätäkään ongelmaa. Ne känniset tunteilut jäi pienen piirin tietoon, eikä niitä tarvinnut yleensä sen enempää morkkistella. Nyt kun olet vähän tunteellisemmalla tuulella ja pienessä maistissa ja mieli tekee tilittää, on se kaikkien kummin serkkujen kaimojen tiedossa, koska some. Ja sitten tulee viestejä, että "onko kaikki hyvin" yms.

Vierailija
5/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sitä nykyajan valokuva-albumiksi, ja esittelin siellä koko elämäni. Tämän lisäksi kehuskelin yritykselläni ja yrittämiselläni noin ylipäätään vuosiakausia. Joku sitten kännissä mulle sanoi että olen nolo.

Vierailija
6/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt rajoittaa omaa sekoiluani pistämällä estot sun muuta. Mutta sitten kun on vähän punkkua veressä, olo muuttuukin luottavaiseksi ja jotenkin kaikki tunteellisemmatkin jutut tuntuu ihan loogisille. Tuntuu, että kyllä ne ihmiset ymmärtää ja sitten poistan estot ja alan tykitellä ihan kunnolla. Sitten tulee ehkä yksi tykkäys tai nauruhymiö, sekin joltakin mielenterveystaustaiselta tutulta. Seuraavana aamuna päätä särkee, vituttaa ja hävettää kun niitä päivityksiä poistelee ja laittaa jälleen kerran estoja päälle.

Vierailija
7/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan - loin itselleni profiilin (tai mikä sen nyt onkaan)...

Vierailija
8/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran kaveri pisti omalle seinälleen minun nolon tarinani nimen kera. Hävetti penteleesti, ja kun ei ollut oma seinä niin en voinut päivitykselle mitään.

Vierailija
9/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisviesteistä nyt ei tarvi mitään edes puhua, siellä on lähtenyt sellaista tuubaa varsinkin kännissä heiloille ja hoidoille että ihan poskia punottaa. Erityisen kirkkaasti muistuu mieleen tapaus jo melkein 10 vuoden takaa missä ehdottelin jotain seksihommia ihastukselle ja hän ei koskaan vastannut mitään. Sairaan noloa aina kun nään häntä, on yhden hyvän kaverini kaveri.

Nuorempana, +-20 vuotiaana tuli paljon biletettyä ja kännissä (ylläri) varsinkin kirjoittelin ihan päättömiä juttuja tilapäivityksiin, kavereiden päivityksiin kommentoin ja kuvatekstit oli aina ihan mielisairaita. Yksi päivä tässä ratsasin kaikki kuvat ja poistelin noloimmat tekstit sieltä.

Joku saattaa näistä tunnistaa, mutta ihan sama - tässä pari oikein kiusallista juttua:

Ystävän kanssa juopottelemassa, hällä tosi kuivat silmät ja aina lisäilee kosteuttavia silmätippoja. Hän otti kuvan missä mun juoma ja silmätippapullo ja pisti kuvatekstiin jotain siihen viittaavaa että lirahti joukkoon. Meidän mielestä se oli aivan hulvattoman hauska, mutta kenenkään muun mielestä mitä ilmeisimmin ei, päätellen kommenteista jota kuvaan tuli. Aamulla nolotti niin hitokseen, että kuva poistui vähin äänin ja sukkelaan.

Olen aika sellainen ns sarkastinen tyyppi ja inhoan kaikkea ihkutus lässynlää p skaa. Harrastin kuitenkin vloggaamista ja videoillani olin aina oikein mairea ja siirappinen. Postasin aina uuden videon vlogin Facebook -kanavalle... Kunnes kerran huomasin liian myöhään postanneeni uuden videon omalle FB seinälleni. Kavereista ehkä vaan 1% tiesi harrastuksestani ja porukkahan kävi videon katsomassa ja siihen oli jo tullut kommentteja että mitäs hemmettiä. Kauheeta miten nolotti ja yritin vielä seivata tilanteen tekemällä uuden päivityksen jossa selittelin asiaa.

Vierailija
10/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin julkaisun, että 'urheilutapahtumassa', ja ihmiset tulkitsivat minun osallistuvan ko. urheilutapahtumaan. Taas piti selitellä...

Vierailija
11/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin muutama vuosi takaperin selfien jossa olin silloisen mieheni kanssa alasti paljussa shamppanja-pullon kanssa. Rajasin mielestäni kuvan hyvin siten, ettei mun (kelluvia) rintoja näkynyt. Onneksi yksi kaveri laittoi sitten äkkiä viestiä että sulla näkyy tuossa kuvassa tissi... Se perkele oli kellunut mun kainalon alle semmoiseksi oudoksi suipoksi. :D 

Vierailija
12/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut vahingossa epämiellyttävän uutisen kaikille FB-kavereilleni ja osa pitää minua puolinassikkana.

Vierailija
13/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten uv:na kävin perus ”anteeksi olen hieman humalassa mutta rakastan sinua ystävä<3”-kännikeskustelua kaverini kanssa fb-seinälläni. Noh, poistin/piilotin julkaisun ja elämä jatkui.

Kuitenkin, viime talvena toinen kaveri selaili uteliaisuuttaan fb:täni, ja bongasi tuon päivityksen.. eli en ollut sittenkään piilottanut sitä julkaisua, vaan se on ollut aina kaikkien kavereiden luettavissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän