Onko kalja liian kallista?
Kun 5,5 % tuli kauppoihin niin ois pitänyt keppanan halveta mut ei.
Kommentit (13)
Lidlissä oluen litrahinta on 2,25€/litra, joten ei se kovin kallista ole. Sen sijaan ihmettelen politikkojen kohkausta lonkeron alkoholisoivasta vaikutuksesta. Sillä känni tulee niin paljon kalliimmaksi, että tuskin ongelmakäyttäjät siihen siirtyvät.
2,25 euroa/litra on kallis hinta jos vertaat Saksaan.
Kalja saa olla kalliimpaakin.
Raitistuin viime vuonna, joten alkoholin hinta
ei koske mua
Ei haittaa, se vähä alkoholi mitä käytän on jo vuosia tullut virosta, venäjältä, latviasta.
Ei se erityisen kallista ole, edelleen saa 22 eurolla 24-packin monesta paikkaa.
Aluksihan kuviteltiin että 5,5% oluen hinta laskee reilusti kun tulevat kauppoihin ja näin ei kuitenkaan käynyt, joten ei tarvetta laskea kolmosoluen hintaakaan.
Me mennään Saksaan
Me mennään Saksaan dokaamaan
Me mennään Saksaan
Me mennään Saksaan mokaamaan
Keskikura on ihan sopivan hintaista kaupassa. Ravintoloissa ihan törkeän hintaista.
Mitä sillä on väliä vaikka kaljanlitku maksaisi 10€/ tölkki.
Juokaa vettä tai mustikkamehua.
Saisi olla paljon halvempaakin. Nykyhinta on suuri tekijä mm. opiskelijoiden köyhyydessä
Vierailija kirjoitti:
Kalja saa olla kalliimpaakin.
Raitistuin viime vuonna, joten alkoholin hinta
ei koske mua
Jotenkin tyypillinen ajatuskuvio: Maksakoon, koska ei koske minua. Minullekin on aivan sama, miten korkeita vuokrat ovat tai mitä vaipat maksavat, kun ei ole pieniä lapsia.
Voishan se olla vähän halvempaa. Baarissa se ainakin on nykyään aivan liian kallista.