Päättääkö nainen kuinka asunto sisustetaan
Joko suoraan tai manipuloiden. Rehellinen oma näkemys:
Kommentit (16)
Mun miehellä on onneksi hyvä maku sisustuksen suhteen ja tyylimme täysin sama. Toinen aloittaa ja toinen täydentää. Meillä on todella kaunis koti.
Ei päätä, asun meinaan onnellisesti yksin omassa rauhassa.
Vastasin, että päättää. Koska suurimmalle osalle miehistä sisustaminen on yhdentekevää. Se päättää, jolle se on tärkeämpää.
Meillä mies on aika pitkälle päättänyt. Tai ollaan melko minimalistisia eikä täältä koriste-esineitä löydy paitsi jouluisin, mutta huonekalut, hyllyt ja seinäkellon hän on valinnut. Itselleni tuollaiset on aivan yhdentekeviä. Joulukoristeita meille on kertynyt joululahjoina.
Sekä nyxä että exä (miehiä) ovat olleet hyvin tarkkoja sisustuksesta. Molemmissa suhteissa asiasta on päätetty aina yhdessä, molemmat ovat sanoneet mielipiteensä ja tarvittaessa on neuvoteltu.
No jos mies sanoo lähes kaikkeen "ihan sama" tai "päätä sinä", niin silloinhan päätökset ovat yhteisiä ja molempien makuun sisustettu.
Jos miestä kiinnostaa niin kyllä hän varmasti saa suunsa auki ihan itse
Se päättää jota kiinnostaa. Ikävä kyllä meillä kumpaakaan ei kiinnosta, joten kämpän "sisutus" on hieman mielenkiintoinen ulkonäöllisesti, mutta muuten toimiva.
Yhdessä ollaan päätetty ja onneksi sisustusmaksu samanlainen.
Ollaan molemmat todella tyytyväisiä kotiimme.
Mun miehelle se on yhdentekevää eikä sillä ole mitään sisustussilmää. Ei sitä voi päästää sisustamaan. Se ajattelee kaiken käytännöllisyyden kannalta.
Juu meillä päättää nainen eli minä. Tosin itsekin mietin aika paljon käytännöllisyyttä ja toimivuutta, ja niiden lisäksi myös estetiikkaa. Miestä ei kiinnosta sisustaminen yhtään, ei yhtikäs yhtään. Joskus koitan lypsää jotain mitä mieltä olet -kommentteja, ja ei niistäkään tule mitään.
Meillä kyllä taitaa maku olla aika saman tyylinen keskenämme, kumpikaan ei ole valkoista valkoisen päälle -tyylin ystävä. Itse tykkään kyllä vanhoista huonekaluista ja esineistä miestä enemmän.
Mitä aloittaja tarkoitat sillä, päättääkö NAINEN. Ai niin kuin että päättääkö nainen ihan kaikissa tapauksissa asunnon sisustuksesta, vai päättääkö meidän suhteessa?
Ainakin mitä itse olen kaveripariskuntia katsellut, se on aina nainen joka päättää sisustuksesta.
Me olemme miehen kanssa päätyneet kompromisseihin, eli ei hankita mitään sellaista mitä toinen ei halua, ja huonekaluostoksilla käydään yhdessä. Meillä on aika samanlainen maku kuitenkin esim. värimaailman suhteen, joten mitään riitoja ja juupas-eipäs -väittelyitä ei ole tullut.
Meillä päätetään yhdessä. Aina vaimo suorastaan vaatii kertomaan mielipiteeni. Sen jälkeen tehdään niin kuin vaimo haluaa, koska toiveeni ovat hyvän maun vastaisia ja ideat älyttömiä.
Tietysti päättää.