Mikseivät yhteiskunnan köyhät ja muut vähäosaiset mene töihin?
Sen sijaan, että vähäosaiset tekisivät edes päivääkään töitä, je vain makaava sohvanpohjalla, valittavat rahanpuutetta, räkivät kattoon ja kittaavat kaksin käsin rööki suussa.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Aina toi sama laulu.Ei kaikki työttömät ole tuollaisia.
Kuka tässä puhui työttömistä? En minä ainakaan. Puhuin köyhistä ja vähäosaisista, sekä kuvailin heidän tavallista wt-elämäänsä. Kotkut työttömät voivat olla rikkaita ja hyvin varakkaita, monilla on säästöjä pahan päivän varalle tai sitten ovat jääneet varhaiseläkkeelle työelämästä.
Ap
Anna vaan osoite, mihin menen huomenna töihin niin menen ja 170 000 kaveria tulee myös.
Mä olen jo töissä. Palkka vain sattuu olemaan luvattoman pieni. Olisi melkein kannattavampaa heittäytyä tukien varaan kuin käydä töissä.
terv. köyhä mutta töissä.
Vierailija kirjoitti:
Anna vaan osoite, mihin menen huomenna töihin niin menen ja 170 000 kaveria tulee myös.
Helppo se on noin täällä sanoa.
Ne on laiskoja. Aina kun katson metsään, niin näen tekemätöntä työtä. Kyllä työtä riittää.
Turhan väsynyt trolli. Mene vaikka viemään roskat välillä ja unohda avaimet sisään.
Miksi tällaiset ääliöt, kuten sinä ap, eivät sivistä ja kouluta itseään?
No niin, tulkaa vaan kertomaan tänne liksa ja työmaa niin ihmiset tulevat töihin :)
Monet köyhät ovat vanhoja tai sairaita,eivät he voi mennä töihin.Myös osa-aika työntekijöitä on matalapalkka-aloilla paljon eikä kokoaikaista työtä löydy.Unohdettu köyhien ryhmä ovat pienyrittäjät ja maanviljelijät joissa on paljon pienituloisia,mutta ihmiset luulevat että yrittäjät ja viljelijät ovat rikkaita koska näkevät vain ne suurimmat.
ap ei taida ymmärtää, että kaikille suomalaisille ei ole töitä.
lisäksi tänne on tullut maahan muutta jia erittäin runsaasti. heistä koituu miljariden kustannukset hteiskunnalle. se raha on pois työpaikoista, starttirahoista yms.
jotain järkeä pitäs olla päässä ennen ku alottelee ketjuja.
Töitä löytyy jopa niin, että kehitysmaista pitää rahdata tänne tuhansia moni osaajia vuosittain. Mitäs siihen sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on noin täällä sanoa.
Luulisi olevan yhtä helppoa sanoa se työpaikka, johon mennä. - Tosin saattanee olla huoamttavasti vaikeampaa sanoa, jos samalle pitäisi kertoa myös kuuinka paljon työstä ollaan valmiita maksamaan palkkaa... En itse usko, että Suomessa(kaan) on niinkään puutetta tarjolla olevasta työstä, vaan isompi haaste on löytää heidät, jotka ovat valmiita myös maksamaan ja suorittamaan korvausta tehtävästä työstä.
Työ on mutta paska palkka, jotain 1700 sataa nettona kuussa, tällä rahalla sitten pitäis käydä pattiksella huorissa ja muuta kivaa. Ei hyvä.
Ap se vaan jaksaa ja jaksaa, koko päivän samoja trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Työ on mutta paska palkka, jotain 1700 sataa nettona kuussa, tällä rahalla sitten pitäis käydä pattiksella huorissa ja muuta kivaa. Ei hyvä.
Aktivoidu ny vähän myymään itseäsi, saat ne reissurahat.
Aina toi sama laulu.Ei kaikki työttömät ole tuollaisia.