Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla on joku roska naamassa / Miten sä voit olla ilman sukkia näin kylmällä?" Argj!

Vierailija
06.01.2019 |

Oonko mä ainoa, jota ärsyttää tuollaiset kommentit? Mulla on työkaveri, joka jaksaa aina sanoa kun näkee jotain, josta kokee että hänen tulee sanoa. Ymmärrän, että saattaa tarkoittaa hyvää noilla kommenteilla, mutta mua itseäni ottaa pataan. Ensinnäkään, mulle ei ole maailmanloppu jos mun maskara on pikkuisen vaikka levinnyt hetkeksi, sillä huomaan sen kyllä käydessäni seuraavan kerran vessassa. Toisekseen, olen aikuinen ihminen ja varmasti pitäisin sukkia, jos kokisin ne itselleni tarpeelliseksi.

Mun mielestä tällainen huomauttelu tuntuu yhtä epämukavalta kuin se, jos joku kommentoisi että oletpa lihonut/laihtunut. Maskara saattaa nimittäin levitä, jos toisessa silmässä roikkuu luomi alempana kuin toisessa - ja olen siitä hyvin tietoinen. Tai sen on voinut aiheuttaa viimalla helposti vuotavat silmär, jotka ärsyttävät itseäni valmiiksi jo ja joille vaan en voi mitään.

Ainoa, kuka mulle saa huomautella näistä on mun mies, koska hän tekee sitä niin harvoin että silloin lienee tosi kyseessä.

Itse en huomauttele juuri kellekään koska se on ärsyttävää, ellei sitten kyseessä ole jokin oikeasti kiusallinen juttu kuin vaikkapa vessapaperia persuksissa tai hameenhelma sukkahousuissa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että huomaan, jos jollakin on kiva vaate tai hyvännäköiset hiukset ja mainitsen siitä. Myös suupielessä roikkuvasta ruuanjämästä minulla on tapana sanoa. Viimeksi eilen sanoin tuttavalleni, että hänen piponsa oli nurinpäin päässä. Siis sisäpuoli ulkonapäin. Luulin olevani huomaavainen, mutta nyt ymmärrän olevani ikävä nipottaja. Yritän muuttaa tapani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi