Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

treffikumppanini ei jaksanut uida kilometriä- Hävetti, kun muut parit uivat

Vierailija
06.01.2019 |

Tutustuin netin kautta naiseen ja sovittiin, että mennään uimaan viidensillä treffeillä. No, kysyin, että millainen kunto hänellä on, niin hän sanoi, että ” ihan hyvä” uimme ja 20min päästä nainen alkoi sanomaan, ettei jaksa enää uida. Sanoin, että ” selvä” ” Luulin, että sulla on hyvä kunto” Nainen sanoi ” niin on, mutta en mä enää jaksa, ku en oo uinut paljon” ihmettelin. En itsekään ollut uinut varmaan 7 vuoteen ennen tätä kertaa, mutta minulla on hyvä kunto. Juoksen ja käyn salilla. Silti jaksan. Ei tuo ole mikään syy, ettei ole käynyt paljon. Ihmettelen myös sitä, että nainen muka käy salilla, mutta ei jaksa uida ja v....! Siinä hän meni istumaan laidalle, kun itse uin tunnissa yli kilometrin. Hapannaama ilme oli kokoajan hänellä. Minunkin olisi kuulema pitänyt lähteä pois. Hävetti.. muut parit uivat iloisena paljon ja yksi mököttää.
Lopulta nainen sanoi, että aikoo lähteä pois. Sanoin, että ok. Nainen lähti myrtsinä suihkutiloihin. Hermot menee tuollaisiin valittajiin. Eikö naiset jaksa nykypäivänä edes liikkua? Kysymys oli alle 30v naisesta.
Sanoin myöhemmin, ettei hän ole tyyppiäni ja että tahdon naisen, jolla on hyvä peruskunto.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että luulet jos on hyvä kunto, osaa automaattisesti tehdä hyvin kaikkea liikuntaa? Itse uin hyvin ja samaten jaksan pyörällä mennä pitkiä matkoja hyvään vauhtiin. Ja toisaalta jaksan myös vaeltaa metsässä rinkan kanssa. Mutta inhoan juoksemista, juoksutekniikkani on myös huono ja jos veisit minut lenkille, en siellä kauaa viihtyisi. Samaten jos veisit minut luistinradalle, en varmaan enää edes pystyssä pysyisi. Joten vaikka minulla on hyvä kunto, en silti osaa tai jaksa hyvin kaikkea.

Vierailija
22/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei yksikään mamma pääse edes puoleen kilometriin. Teillä ei ole pienintäkään hajua edes siitä, miten kierrokset lasketaan. Olkaa vaan ihan hiljaa.

Oletko jotenkin älyttömän tyhmä. Kaksi kilometriä on kevyellä kuntouintityylillä ihan helppo matka. Ja laskeminen on helppoa. Tavallinen allas on yleensä 25 m, joten neljä kertaa päästä päähän on sata metriä. 40 on kilometri. Jos allas on jonkun muun mittainen, pitää muuttaa laskutapaa, mutta se nyt ei kovin vaikeaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kilometrin uinti kertoi sinulle hänen kunnostaan kaiken? 😂 Kuule, mä oisin uinut sun kans 3km, eikä yhtään vähempää. Voi olla, että sä oisit tsipannut ennen maalia, mut ei voi mitään. Ei mies ole mikään mies jollei ui 3km.

Öö.. onkohan sulla oikeasti käsitystä siitä, miten rankkaa lihastyötä uiminen vaatii, että pääset edes kilometriin .Mä oon kilpauimari ja uin treeneissä 2km. Kyllä mun mielestä tuo on hyvä saavutus ei kilpauimarilta, joka ui yli kilsan. Jos et oo kilpauimari, niin oo vaan ihan hiljaa.

Voi hyvää päivää..Olen ihan tavis nainen, joka lenkkeilee päivittäin. Jos menen uimaan, niin pystyn kyllä ihan tosta vaan uimaan sen 3km. Toki siihen aikaa kuluu ja vähän tylsäksi käy uiminen päästä päähän, mutta en nyt minään superihmisenä itseäni pidä, vaikka 3km tuleekin täyteen😅

Vierailija
24/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jäi vähän epäselväksi moksautitko mällit tyttelliin

Vierailija
25/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kilometrin uinti kertoi sinulle hänen kunnostaan kaiken? 😂 Kuule, mä oisin uinut sun kans 3km, eikä yhtään vähempää. Voi olla, että sä oisit tsipannut ennen maalia, mut ei voi mitään. Ei mies ole mikään mies jollei ui 3km.

Öö.. onkohan sulla oikeasti käsitystä siitä, miten rankkaa lihastyötä uiminen vaatii, että pääset edes kilometriin .Mä oon kilpauimari ja uin treeneissä 2km. Kyllä mun mielestä tuo on hyvä saavutus ei kilpauimarilta, joka ui yli kilsan. Jos et oo kilpauimari, niin oo vaan ihan hiljaa.

Voi hyvää päivää..Olen ihan tavis nainen, joka lenkkeilee päivittäin. Jos menen uimaan, niin pystyn kyllä ihan tosta vaan uimaan sen 3km. Toki siihen aikaa kuluu ja vähän tylsäksi käy uiminen päästä päähän, mutta en nyt minään superihmisenä itseäni pidä, vaikka 3km tuleekin täyteen😅

Mutta eihän ap edes ole meinannut uida enempää? Kyllä minäkin saan uitua parissa tunnissa kilometrin. Se on vaan eri asia uiko sen tunnissa kahdessa vai kolmessa. Kyllä ap hyväkuntoinen on.

Vierailija
26/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ovat nyt vähän hukassa, mitä tässä haettiin. En ole mielestäni kehunut sen kummempaa omaa kuntoani, vaan sanoin sen vain sen takia, koska nainen sanoi olevansa ihan hyvässä kunnossa, joten oletin, että hän olisi sen verran jaksanut uida. Ja olin tuota ennen tekemässä melkein kolmen tunnin salitreeniä itse, joten voin myöntää, etten olisi edes jaksanut uida enempää. 4h liikuntaa päivässä riittää minulle.

Ap

Vierailija
27/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometri menee ihan helposti. Jos on 50 m allas, niin eihän se tartte mennä kun muutaman kerran, niin on uinut melkein 2 kilsaa. Eilenkin uin 2 kilometriä 25 minuutissa ja olen ylipainoinen . Ap on kyllä huonossa kunnossa!

Vierailija
28/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on mutta kommentoin silti.

Minullakin on ihan hyvä kunto, mutta tuskin minäkään jaksaisin uida kovin pitkää matkaa, kun toinen olkapää on vamman vuoksi liikeradaltaan rajoittuneempi kuin toinen, joten se väsyy uidessa aika nopeasti. Ja pelkkää koiraa uidessa tulee tyhmä olo ja niska väsyy.

Vierailija
29/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai treffikumppani... amerikanhömpötystä moiset.

Vierailija
30/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat ovat nyt vähän hukassa, mitä tässä haettiin. En ole mielestäni kehunut sen kummempaa omaa kuntoani, vaan sanoin sen vain sen takia, koska nainen sanoi olevansa ihan hyvässä kunnossa, joten oletin, että hän olisi sen verran jaksanut uida. Ja olin tuota ennen tekemässä melkein kolmen tunnin salitreeniä itse, joten voin myöntää, etten olisi edes jaksanut uida enempää. 4h liikuntaa päivässä riittää minulle.

Ap

Mitä tässä haettiin?

Vierailija
31/31 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin " selvä" ja en jaksanut lukea valitusta loppuun. Totesin "nyt tämä loppuu" ja suljin ketjun.