treffikumppanini ei jaksanut uida kilometriä- Hävetti, kun muut parit uivat
Tutustuin netin kautta naiseen ja sovittiin, että mennään uimaan viidensillä treffeillä. No, kysyin, että millainen kunto hänellä on, niin hän sanoi, että ” ihan hyvä” uimme ja 20min päästä nainen alkoi sanomaan, ettei jaksa enää uida. Sanoin, että ” selvä” ” Luulin, että sulla on hyvä kunto” Nainen sanoi ” niin on, mutta en mä enää jaksa, ku en oo uinut paljon” ihmettelin. En itsekään ollut uinut varmaan 7 vuoteen ennen tätä kertaa, mutta minulla on hyvä kunto. Juoksen ja käyn salilla. Silti jaksan. Ei tuo ole mikään syy, ettei ole käynyt paljon. Ihmettelen myös sitä, että nainen muka käy salilla, mutta ei jaksa uida ja v....! Siinä hän meni istumaan laidalle, kun itse uin tunnissa yli kilometrin. Hapannaama ilme oli kokoajan hänellä. Minunkin olisi kuulema pitänyt lähteä pois. Hävetti.. muut parit uivat iloisena paljon ja yksi mököttää.
Lopulta nainen sanoi, että aikoo lähteä pois. Sanoin, että ok. Nainen lähti myrtsinä suihkutiloihin. Hermot menee tuollaisiin valittajiin. Eikö naiset jaksa nykypäivänä edes liikkua? Kysymys oli alle 30v naisesta.
Sanoin myöhemmin, ettei hän ole tyyppiäni ja että tahdon naisen, jolla on hyvä peruskunto.
Kommentit (31)
Tuohan vaatisi erittäin hyvän aerobisen kunnon.
Uit tunnissa yli kilometrin??? Kenellähän se huono kunto on.
Uit tunnissa yli kilometrin? Kuinka paljon yli? Toivottavasti ainakin pari kilsaa yli 🤣
Ei kilometrissa puolta tuntia kulu. Sinulla on huono kunto
En minäkään olisi katsellut tuollaista touhua. Todella loukkaavaa että mennään uimaan ja toinen mököttää 20 min jälkeen laidalla. Minun 14 v tyttönikin jaksaa uida tunnin omassa tahdissaan.
Varmaan ottaa siellä salilla peilikuvia someen tai juoruaa. Mulla on ihan paska kunto ja liikun valitettavan harvoin, jaksan silti esim. Uida tai hiihtää tunnin ihan heittämällä. Ihmisillä voi toki olla vähän erilaisia käsityksiä siitä mitä "ihan hyvä" kunto tarkoittaa.
Tunnissa reilu kilometri. Hahahah.. mikä myötähäpeä. Ehkä nainen vain häpesi sinun etanavauhtia.
Eli kilometrin uinti kertoi sinulle hänen kunnostaan kaiken? 😂 Kuule, mä oisin uinut sun kans 3km, eikä yhtään vähempää. Voi olla, että sä oisit tsipannut ennen maalia, mut ei voi mitään. Ei mies ole mikään mies jollei ui 3km.
Tuo tunnissa kilsa on jo todella hidasta vauhtia jos ui koko ajan. Eri asia sitten jos aikaa meni kaikkeen muuhun jutusteluun ja altaan päissä höpöttelyyn ja uit lähes 2 kilsaa.
Uitko troolia?
Minulla on huonokuntoinen selvästi ylipainoinen keski-ikäinen mies, joka ui tunnissa yli kaksi kilometriä. Joten kunnosta nyt ei ole kysymys. Kumpikaan teistä ei harrasta uintia, joten mitä väliä. Juoskaa kymppi seuraavaksi. Se voi naiselta sujua sinua ketterämmin.
Useita pareja uimahallissa treffeillä? 😂😂😂
Mulla on tosi surkea uimataito, joten olisin voinut tehdä ihan saman kuin tuo nainen vaikka peruskuntoni onkin hyvä. Paitsi että kyllä minäkin nyt sentään alle tunnissa pääsen sen kilsan, joten sillä sun on turha rehvastella.
Vierailija kirjoitti:
Eli kilometrin uinti kertoi sinulle hänen kunnostaan kaiken? 😂 Kuule, mä oisin uinut sun kans 3km, eikä yhtään vähempää. Voi olla, että sä oisit tsipannut ennen maalia, mut ei voi mitään. Ei mies ole mikään mies jollei ui 3km.
Öö.. onkohan sulla oikeasti käsitystä siitä, miten rankkaa lihastyötä uiminen vaatii, että pääset edes kilometriin .Mä oon kilpauimari ja uin treeneissä 2km. Kyllä mun mielestä tuo on hyvä saavutus ei kilpauimarilta, joka ui yli kilsan. Jos et oo kilpauimari, niin oo vaan ihan hiljaa.
Minä olisin kyllä lähtenyt naisen kanssa 20minsan päästä kiltisti jonnekin muualle, olihan sillä nyt jalkovälys jo valmiiksi märkä.
M
Mitä h*ttoa. Kilsan ui pariin kymmeneen minuuttiin.
Kertoo kyllä kaiken naisen " hyvästä kunnosta" jos ei jaksa edes kilometriä tunnissa uida.
Nainen valehteli sinulle päin naamaa.
Kehtasi vielä vaatia poistumista välittömästi samaan aikaan. Mikä järki tässä olisi ollut? Olisitte kävelleet käsi kädessä 50m suihkuhuoneille asti? Valehtelija ja takertuja...väistit luodin.
Täällä ei yksikään mamma pääse edes puoleen kilometriin. Teillä ei ole pienintäkään hajua edes siitä, miten kierrokset lasketaan. Olkaa vaan ihan hiljaa.
Jaa, olipa kiinnostava tarina. Itse olisin tehnyt naisena samoin, tosin sillä erolla et olisin heivannut sut. Vaikutat ärsyttävältä. Ja mulla on myös hyvä kunto, mut sun tyyppiset ihmiset ottaa päähän.