Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minimalismi tuli taloon; 10 kassillista tavaraa roskiin eilen

Vierailija
06.01.2019 |

Tänään jatkunut, 5 kassia odottaa pimeän tuloa, että hiivin viemään ne roskiin. Naapurit varmaan ihmettelee jatkuvaa pussien kantoa😳.
Harmittaa tosin vähän, ihan rahanarvoista tavaraa menee roskiin, mutta on niin huonoja kojemuksia tavaran lahjoittamisesta, että en viitsi nähdä vaivaa.

Tämän päivän raivauksen jälkeen tavoitteena pari pussia päivässä roskiin niin kauan että miellyttää olotilaa ja silmää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
2/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin selvä trolli, että ei viitsi provosoitua😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ymmärtänyt sitä tuhlaavaista elämäntapaa, jossa on varaa ostaa roinaa ja sitten viedä sitä roskiin. Enemmän tuo maapalloa tuhoaa kuin se, että käyttää ne tavarat loppuun.

Vierailija
4/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei trulli lennä jätekatokseen ja vie kallisarvoisia nyssäköitäsi.

Vierailija
5/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt roskiin ja kierrätykseen ainakin seitsemän kassillista, mutta yhä on tavarakaaos vaikka en ole ostanut itselleni juuri mitään. Jälkikasvulle kyllä.

Vierailija
6/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lajittelin tavarat niin että mitkä menivät suoraan roskiin ja mitkä myyntiin tai lahjoitettavaksi. Ihmiset ostivat yllättäviäkin asioita, vaikka oletin että ne eivät kelpaa kenellekään. Moni pyysi vielä postittamaankin :O

Tienasin hyvin rahaa kun laitoin tavaraa myyntiin. Tein kunnolliset ilmoitukset, ja aina yksi satsi myynnissä max viikon tai kaksi, sitten lahjoitin ne ilmaiseksi, ja jos ei muutamassa päivässä kukaan noutanut, niin roskiin. Ilmoitukseen kirjoitin että en varaa, jos jotain haluat niin nouda heti. Parhaimmat noutivat alle vartissa, moni samana päivänä, hitaimmatkin jo seuraavana päivänä.

Toki lajittelin ensin selkeät roskat pois, niitä en edes yrittänyt tarjota kenellekään.

Toki tavara lähti ulos halvemmalla kuin mitä itse olin nistä maksanut, mutta olihan se ihan mukava tunne että sen sijaan että antaa tavaraa pois ilmaiseksi, tienaa niillä yli 500 euroa. Aika hyvin yksiössä asuvalta. Mutta kun olin hamstrannut kaikkea ihanaa ja tarpeellista :D

Vierailija
7/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä ymmärtänyt sitä tuhlaavaista elämäntapaa, jossa on varaa ostaa roinaa ja sitten viedä sitä roskiin. Enemmän tuo maapalloa tuhoaa kuin se, että käyttää ne tavarat loppuun.

En ajattelekkaan maapalloa, vaan omaa silmää ja kodin rauhaa.

Ap

Vierailija
8/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, eivät ne sen tyhjät jukurttipurkit ole rahanarvoisia. Mutta hyvä että viet roskia, rapussa alkoi jo haista.

T. Naapurisi.

Vierailija
9/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovupa vielä tietokoneesta ja ålylaitteista niin olet todellinen edelläkävijä.

Vierailija
10/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lajittelin tavarat niin että mitkä menivät suoraan roskiin ja mitkä myyntiin tai lahjoitettavaksi. Ihmiset ostivat yllättäviäkin asioita, vaikka oletin että ne eivät kelpaa kenellekään. Moni pyysi vielä postittamaankin :O

Tienasin hyvin rahaa kun laitoin tavaraa myyntiin. Tein kunnolliset ilmoitukset, ja aina yksi satsi myynnissä max viikon tai kaksi, sitten lahjoitin ne ilmaiseksi, ja jos ei muutamassa päivässä kukaan noutanut, niin roskiin. Ilmoitukseen kirjoitin että en varaa, jos jotain haluat niin nouda heti. Parhaimmat noutivat alle vartissa, moni samana päivänä, hitaimmatkin jo seuraavana päivänä.

Toki lajittelin ensin selkeät roskat pois, niitä en edes yrittänyt tarjota kenellekään.

Toki tavara lähti ulos halvemmalla kuin mitä itse olin nistä maksanut, mutta olihan se ihan mukava tunne että sen sijaan että antaa tavaraa pois ilmaiseksi, tienaa niillä yli 500 euroa. Aika hyvin yksiössä asuvalta. Mutta kun olin hamstrannut kaikkea ihanaa ja tarpeellista :D

Niinpä. Viskasin muutaman Marimekon kassinkin roskiin, koska ei ollut tarpeeksi vahvaa muovipussia painaville tavaroille. Mietin kyllä, että joku niistä olisi maksanutkin, mutta olusi pitänyt niin tarkkaan mainita kulumakohdat ym, niin helpomnalla pääsin näin.

Ap

Vierailija
11/11 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Viskasin muutaman Marimekon kassinkin roskiin, koska ei ollut tarpeeksi vahvaa muovipussia painaville tavaroille. Mietin kyllä, että joku niistä olisi maksanutkin, mutta olusi pitänyt niin tarkkaan mainita kulumakohdat ym, niin helpomnalla pääsin näin.

Ap

Arvasinhan. Kuluneita rääsyjä sulla vain oli.