Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Attendo osti Telkänhoiva Oyn Jyväskylässä

Vierailija
06.01.2019 |

Olen kovin huolissani tilanteesta. Saattaa olla, että oli pakkotilanne myydä Attendolle, jos säätiö ei kykene taloudellisesti selviytymään kuluista...

Luulen ja pelkään, että hoidon taso laskee ja tärkeintä ei enää olekaan vanhusten hyvinvointi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on attendosta kyse niin huoli on aiheellinen

Vierailija
2/17 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla muilta kokemuksia tällaisesta muutoksesta, sillä itseäni ja omaa arvomaailmaani tällaiset muutokset masentavat. Tähänkö on tultu, että tärkeintä on raha eikä vanhusten hyvinvointi??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovin huolissani tilanteesta. Saattaa olla, että oli pakkotilanne myydä Attendolle, jos säätiö ei kykene taloudellisesti selviytymään kuluista...

Luulen ja pelkään, että hoidon taso laskee ja tärkeintä ei enää olekaan vanhusten hyvinvointi.

Tervetuloa todellisuuteen. Vanhusten hoidon hidas alasajo alkoi jo parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
5/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Attendo on tullut sisään Telkänhoivaan?

Attendo, teitä pidetään silmällä ainakin Th:ssa!

Vierailija
6/17 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendo, nyt teitä seurataan!!

Vierailija
7/17 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/17 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Telkänhoivassa menee??

Vierailija
9/17 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiökö sen omisti aiemmin ja nyt myyty.?Joku muutti säätiön omaisuuden rahaksi tuolta osin.  Tulee vaan toivoa että säätiöön aikoinaan tavalla tai toisella rahaa antaneiden toiveet toteutuu, mikäli kyse tällaisesta säätiöstä. Ja toivotaan että säätiö myös maksaa myyntivoitostaan veron, kuten muutkin yrityksensä myyneet joutuu maksamaan.

Vierailija
10/17 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätiökö sen omisti aiemmin ja nyt myyty.?Joku muutti säätiön omaisuuden rahaksi tuolta osin.  Tulee vaan toivoa että säätiöön aikoinaan tavalla tai toisella rahaa antaneiden toiveet toteutuu, mikäli kyse tällaisesta säätiöstä. Ja toivotaan että säätiö myös maksaa myyntivoitostaan veron, kuten muutkin yrityksensä myyneet joutuu maksamaan.

Sotainvalidisäätiö omisti alunperin, sitten Telkänhoiva Oy, joka myi Attendolle...

Telkänsiivessä on TODELLA LIKAISTA! Attendo hoida siivoukset kuntoon! Sieltä voisi kerätä ämpärikaupalla villakoiria yms.

Vierailija
11/17 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava kuulla muilta kokemuksia tällaisesta muutoksesta, sillä itseäni ja omaa arvomaailmaani tällaiset muutokset masentavat. Tähänkö on tultu, että tärkeintä on raha eikä vanhusten hyvinvointi??

Ap

No miksi et itse ala sijoittajaksi ja sijoita noihin hoiva-alan firmoihin ja ala attendon kilpailijaksi?

Vierailija
12/17 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut, että hoitohenkilökunta on hyvin vähän. Toivottavasti hoitavat hommat kuntoon.

Vierailija
13/17 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/17 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän tämä arvata että noin 70v henkilö homehduttaa itsensä vauvapalstalla. Täältäkö tuli idea aikoinaan rikosilmoitukseenkin? Hanki nyt hyvä rouva elämä!

Vierailija
15/17 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän tämä arvata että noin 70v henkilö homehduttaa itsensä vauvapalstalla. Täältäkö tuli idea aikoinaan rikosilmoitukseenkin? Hanki nyt hyvä rouva elämä!

Mikä rikosilmoitus? Mikä aihe?

Vierailija
16/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Attendo Telkänhoivassa menee nyt? Onko kenenkään omaisia siellä?

Vierailija
17/17 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up