Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Graco Mirage Plus - ongelma!

14.05.2006 |

Hei,

ostin juuri Graco Mirage Plus -mallia matkarattaat. Olin uskonut, että selkänojan saa kolmeen asentoon (makuu, keskiasento, pysty) ja ollut niin lukevinani jostain mainoksestakin, mutta onnistun saamaan vain kahteen asentoon: makuu ja puolimakuu (kun remmien soljet laittaa kiinni). Miten selkänojan saisi pystyyn? Ohjekirja on tosi huono.

Onko ko. malli todella tarkoitettu pienille vauvoille? Meidän yli vuoden ikäinen taapero haluaa kyllä istua ihan kunnolla rattaissa. Oliko muutenkin vain yhden kesän rattaat - sopivatko vielä yli 2-vuotiaalle?

Harmittaa tosi paljon, kun luotin kuitenkin myyjän asiantuntemukseen. Miten Lastentarvike suhtautuu palautuksiin? Rattaat ovat kumminkin käyttämättömät.

Mikä olisi sellainen matka-/ sateenvarjoratas, jossa olisi 5-pistevaljaat ja nukkumismahdollisuus? Ja sopisi nyt 1 v 3 kk lapselle vielä jonkin aikaa? Meille ei Lastentarvikkeessa tarjottu kuin näitä ja paria kalliimpia, ja vasta kotona mietin, että sellainen puolitorkkuasentoon menevä selkänojakin olisi riittävä. Myyjä oli joku viikonloppuapulainen - en tiedä, tajusiko hän, mitä tämän ikäinen lapsi tarvitsee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkänojassa on portaaton säätö ja sen saa makuuasentoon asti.Mulla se oli yksi kriteeri.Gracon Miragesta en osaa sanoa,meillä on aikoinaan ollut citisportit ja muitakin malleja gracolta,enkä ole ollut tyytyväinen.

McLarenin rattaista olen kuullut pelkkää hyvää,mieluummin maksan vähän enemmän että saan kunnolliset rattaat.PegPeregosta olen myös kuullut pelkkää hyvää.

katso www.vaunuaitta.fi.Sieltä olen ostanut kahdet rattaat,tosi hyvä ja asiantunteva palvelu.Lastentarvikkeessa on niin huono palvelu (jos sitä palveluksi voi edes kutsua),etten asioi siellä enää.

Vierailija
2/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä vaan ihan voiman kanssa selkänojaa ylöspäin, niin naksahtaa paikoilleen. Siinä on sellaiset muoviset osat molemmilla selkänojan laidoilla, jotka menevät paikoilleen. En osaa nyt paremmin selittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vielä testailla lapsen kanssa, miten hyvin toimivat noin pystyasennossa.