Kerro se syy, miksi työkaveri (mies) käy vessassa repun kanssa?
Mitä hän sillä siellä tekee, kun piipahtaa kesken päivän vessaan pikaisesti nähtävästi pissalla? Ei ole roudannnut kassiaan ennen, tämä alkoi muutamia viikkoja sitten.
Kommentit (25)
Vaikea sanoa. Avannetta ei ole? Miten sukupuoli liittyy asiaan.
Tenat, intiimisavetit tai avannepussit laukussa?
Repussa on katedri ja desinfiointitarvikkeet.
Käy vetämässsä "viivan" ja tarvikkeet laukussa.
Kerro syy miksi kyttäät muiden vessareissuja?
Mulla on Invisalign-oikomishoito kesken, ja aina syömisen jälkeen joudun siksi pesemään hampaat. Otan töissä aina silloin vessaan mukaan repun, jossa on hammasharja, -tahna ym. tarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Avannetta ei ole? Miten sukupuoli liittyy asiaan.
Sukupuolen mainitsemalla rajataan pois kuukautiset.
Kun itse käyn töissä repun kanssa wc:ssä niin polttelen crack piippuani.
Pakkaa reppuun työpaikan vessapaperit. Meillä töissä yksi sairaan pihi hourupää ottaa työpaikalta juomaveden pulloihin. Vei tosin aiemmin kahvipakettejakin, mutta se looui, kun kahvikassanpitäjä alkoi pitää kahvipaketteja omassa lukitussa kaapissaan. Tosiasiassa hän ei ehdi juoda niin paljon hanavettä, että se vaikuttaisi vesimaksuihin. Tosin käy hän töissä suihkussakin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro syy miksi kyttäät muiden vessareissuja?
Sama trolli tekee näitä "mikä syy" avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sillä siellä tekee, kun piipahtaa kesken päivän vessaan pikaisesti nähtävästi pissalla? Ei ole roudannnut kassiaan ennen, tämä alkoi muutamia viikkoja sitten.
Keskityhän sinä vain töihisi, että saadaan projekti valmiiksi. Mitä sinä minun vessareissujani kyttäät?
Exällä oli kuivat silmät ja kaiveli aina repustaan silmätipat ja laittoi vessassa peilin edessä.
Ite otan laukun/repun vessaan jos tarvitsee laittaa side tai ottaa lääke. Ajattelin että ei herätä niin paljon uteliaisuutta jos en niitä heiluttele ympäriinsä ja tee ilmoitusluontaista asiaa menkoista tai lääkkeistä mutta näköjään niin juuri pitäisi tehdä.
No itselläni on kuivat ja allergiset silmät, joten kuljetan repussa mukana silmätippaa, jota käyn tauolla vessassa tiputtelemassa silmiin.
Veikkaanpa jotain samantyylistä, terveyteen liittyvää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Avannetta ei ole? Miten sukupuoli liittyy asiaan.[/
Miehilläkin voi olla kuukautiset.
Mun työkaveri kävi aina repun kaa vessassa, sitä alussa ihmettelimme. Nopeasti tajusimme et sil oli pullo repussa, kävi vähän väliä vetämässä huikkaa. Sama taitaa jatkua uudessa työpaikassa.
Se on huomannut että kyyläät ja pitää varmuuden vuoksi omaisuudestaan entistä tiukemmin huolta koska vaikutat häiriintyneeltä.
Repusta oli kadonnut jotain vessareissun aikana eikä halua jättää sitä enää vartioimatta