Mieheni uni
Onko kovinkin normaalia että mies näkee unta panevansa salaa toista naista
Kommentit (10)
Kylläkai minä ainakin näen väliin seksi unia ..ja yleensä jonkun muun kans kuin oman..olen niissä..
Mies
Minun mieheni ainakin näkee.on kova puhumaan unissaan niin siinä on kiva kuunnella niitä juttuja kun toinen unissaa höpisee.
Eli eli tarvitse pelätä etten enää kelpaa koska näkee unia muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Eli eli tarvitse pelätä etten enää kelpaa koska näkee unia muista naisista.
Tämä oli siis ap
Ei tarvi. Päivän aikana koetut jutut tulee uniin ja sekottuu. Seksiunet vaihtelee. Joskus hauskaa ja joskus ei. Ja aika harvoin enää näen. Yöllä nähdyt unet pikemmin boostaa omaa suhdetta. Ei vähennä kumppanin arvostusta tai haluttavuutta.
Uni ei ole todellisuus mutta se peilaa alitajuntaa oudolla tavalla. Joten tää on kyllä outo juttu.
M48
Kyllä minulle miehenä uniin tulee usein ne naiset joihin olen ihastunut.minulla on vaimo jota rakastan mutta kyllä tässä vuosien varrella ihastumisia on tullut ja unissa niiden kanssa on tullut tehtyä yhtä jos toista.todellisuudessa en ikinä haaskaisi hyvää kumppanuutta johonkin panoon hetken ihastumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kovinkin normaalia että mies näkee unta panevansa salaa toista naista
on täysin normaalia.unet on asioita joita ei voi kontroloida mitenkään vaan kumpuavat alitajunnasta missä muodossa vaan.joskus liittyvät ajatuksiin,kokemuksiin,nähtyihin asioihin mutta unessa nähtynä voivat saada vaikka mitä muotoja poiketen alkuperäisestä hyvinkin paljon.no worries,ei kerro mistään sen vakavammasta.
Yleensä en näe aktiunia vaan herään ennen parasta kohtaa. Joku viikko sitten poikkeuksellisesti hoonasin unessa vaimon anusta. Uni sujui hyvin ja aamulla jatkettiin. 👍
Miksi epäilet, että miehesi on kyllästynyt sinuun vaikka mahdollisesti haluaa seksiä muiden naisten kanssa? Ajatteletko kenties, että ihminen voi haluta seksiä vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan? Enkä tarkoita ryhmäseksiä.
No ei epänormaaliakaan. Minkäs sitä unilleen voi.