Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies kysyy naiselta suostumusta seksiin?

Vierailija
05.01.2019 |

On kyllä huolestuttavaa jos oikeasti mies ei kysymättä tiedä, haluaako nainen seksiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko hulluja vai trolleja?

Vierailija
22/29 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, ihana mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kyllä suuresti. Kyllä itselläni ainakin asiat menee tilanteen ajautumisella seksiin. Kumpikin osapuoli kyllä aivan varmasti hyvissä ajoin ennen aktia _NÄKEE_, että kohta on peenis pimpulassa. Joka kerta se myös on ollut, ellei jotain äkkinäistä tapahtumattomista riippumatonta estettä ole asialle tullut. Mä en edes ymmärrä, miten luontevasti pitäisi kysyä asiaa niin päin, että haluatko. Päinvastoin ymmärrän tietysti täysin ja sitä taas voi ihan luontevasti tapahtua.

Vierailija
24/29 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka on menossa sänkyyn lahnan kanssa?

Olen niin aloitteellinen ja aktiivinen seksissä, ettei miehillä ole koskaan ollut epäselvyyttä mitä haluan. Siinä kohtaa viimeistään kun kaivan ihanasti jöpöttävää kalua esiin ja kiimaisena alan sitä runkkailemaan samalla omia pikkareitaan riisuen, ei ole miehillä vissiin ollu mielessä kysellä enää yhtään mitään.

Vierailija
25/29 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen kyllä suuresti. Kyllä itselläni ainakin asiat menee tilanteen ajautumisella seksiin. Kumpikin osapuoli kyllä aivan varmasti hyvissä ajoin ennen aktia _NÄKEE_, että kohta on peenis pimpulassa. Joka kerta se myös on ollut, ellei jotain äkkinäistä tapahtumattomista riippumatonta estettä ole asialle tullut. Mä en edes ymmärrä, miten luontevasti pitäisi kysyä asiaa niin päin, että haluatko. Päinvastoin ymmärrän tietysti täysin ja sitä taas voi ihan luontevasti tapahtua.

Näin se on. Varmaan nämä kyselijät on jotenkin sosiaalisesti vajavaisia eivätkä osaa siksi lukea toista ja/tai eivät ole koskaan olleet intiimissä kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
26/29 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Teilläkö ei ikinä sanota että mä haluun sua nyt, ja toinen vastaa niin mäkin sua? Kukaan ei koskaan ole kysynyt saako tehdä asian x? Tai ihan arkisesti kysytä vaikka ihan että haluutko seksiä, voisko saada seksiä tai mennäänkö sänkyyn?

Mitä te mahdatte kuvitella sen suostumuksen olevan, jonkun lomakkeen kolmena kappaleena vai?  :D

Noh, minun kanssani ei ole epäselvää, haluanko vai en. Niinhän se pitää ollakin.

Vierailija
27/29 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleissa leikeissä tilanteet menee yleensä kuin itsestään, mutta jos mukana on kinkympiä juttuja, niin keskustelu sekä rajojen selvittäminen on täysin ehdottoman pakollista. Muutenkin tykkään tiedustella, mistä kumppani pitää: osaa paremmin tehdä oikeita asioita, kun tietää miten toinen toimii.

Sen on kuiteskin tarkoitus olla kivaa kaikille osapuolille.

Vierailija
28/29 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs nyt sekoitetaan varmaan jotenkin uudet tuttavuudet ja varsinaiset parisuhteet. Jälkimmäisissä noin yleisesti ottaen ei pidä kysellä, joskin toki lukea mahdollinen force majeure -tilanne.

Vai olenko minä ainoa ihminen, joka on pääsääntöisesti törmännyt suhteissa naisiin, jotka pitävät siitä että heidät otetaan, eikä kysellä?

Vähän tuntemattomamman kanssa (esim ensimmäinen treffikerta toisen kotona) jos tilanne kuumenee, niin pitää olla tarkkana, että vastapuoli on oikeasti halukas ja reagoida välittömästi, jos huomaa että toinen tuntee epämukavuutta tai haluaakin lopettaa kesken.

Niin teen itsekin, jos alkaa sittenkin tuntumaan huonolta idealta. Joskin siitä seuraa kyllä vähintään totaalinen kilahtaminen - ja saa joko käsilaukusta tai juomat päälleen.

Vierailija
29/29 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä juttuja, joissa naiset haluavat säilyttää kasvonsa ja valtansa. Ilman selkeästi ilmaistua suostumusta nainen voi kieltäytyä vaikka jälkikäteen. Sen kuin tekee rikosilmoituksen, käy lääkärissä ja mies on nalkissa. Jos naisesta ei ole selvin sanoin ilmaisemaan tahtoaan, hänet kannattaa jättää yksin. Ei siihen nyt kaavaketta varmaankaan tarvita, mutta miehen oikeusturvan kannalta on viisainta pidättäytyä, jos tilanne tuntuu tulkinnanvaraiselta.

Naiset, mitä useammin länkytätte kehonkielestä ja turnoffeista ja mitä tässä nyt on esitetty, sitä todennäköisemmäksi teette sen, ettei teitä oteta vakavasti, jos joudutte raiskatuiksi. Niin opetelkaapa vain kantamaan oma vastuunne seksuaalisuudesta ja sanomaan suorin sanoin, jos haluatte. Ei ole vaikeaa eikä edes epäromanttista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi