Pois kotoo
Eli mulla on ollut nyt viime vuosina huonot välit vanhempienkaa eikä jaksa enää. Olen siis 16-vuotias lukiolainen. Koulu sujuu tosi hyvin, en juo tai käytä muutakaan päihteitä. Mun elämä menee tosi hyvin, mut vanhemmat vaa pilaa. Mulla on ollut aina huonot välit vanhempienkaa. Ne suuttuu mulle tosi pienestä ja tyhmistä asiaoista eikä supporttaa mua missään asiassa. Oon harkinut nyt tosi pitkää et muutan pois kotoo, mutta mitä sit? Minne muutan? Mistä repäsen rahat asumiseen? Jos jollain on kokemusta tai tietämystä asiasta nii olis tosi kiva jos voisi auttaa!! En oikeesti tiiä mitä teen, jos lähden täältä... Kiitos jo etukäteen!
(sori jos kirjoitusvirheitä yms.)
Kommentit (2)
No ne huutaa, ei anna rauhaa ja puhuu kaikkee roskaa. Ne on tosi tiukkoja, jos jotain iha pikku juttui tekee väärin nii alkaa kauheet huudot ja sillee. No tää on jatkunu monii vuosii ja ei oo koskaa tuntunu näi pahalta muiden kaa. Mun mielest ne oikeesti pilaa eikä anna mulle vapauksia ja vaan kiusaa. En kestä enää...
Mitä se tarkoittaa, että ne suuttuu? Mitä silloin tapahtuu? Millaiset sun vanhemmat ovat? Tarkoitan, että pilaavatko oikeasti sun elämää, vai tuntuuko susta vain teinin tapaan siltä?