Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sukulaisnainen, joka valittaa tarjoamiensa ruokien epäterveellisyydestä ja syö niitä silti

Vierailija
05.01.2019 |

Hänen luona kyläillessä tarjolla on aina joko kahvilla tai jälkiruoalla esimerkiksi kakkua, suklaata tai mitä muuta mitä ihmiset usein vierailleen tarjoaa. Aina kuitenkin tämä nainen itse selittää että itse otan vain ihan pienen palan koska tässä on niin paljon kaloreita ja ruokailun jälkeen tarjotaan heti kasa marjoja että ei ihan mene epäterveelliseksi herkutteluksi. Itse en ymmärrä että miksi niitä herkkuja pitää ylipäätään tarjota ja syödä jos herkuttelu hyvällä omallatunnolla ei kerran ruokafilosofiaan sovi. Pilaa myös muiden ruokailijoiden tunnelman, kun toinen hössöttää vieressä kuinka tätä kakkua ei oikeastaan kärsisi syödä ja tässä palassa onkin nyt sokeria koko loppuvuodeksi. Kyseessä siis kyllä erittäin mukava ihminen, jonka luona kyläilen mielelläni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä ihmisiä on paljon. Tyhmät vielä päivittää someen kuvia noista "herkuista" tyyliin "sori nyt lääkäri kun en taas ajatellut kolesterolia". Just, lääkäriä varten sitä kolesterolia hoidetaan, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi