Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa päättää Kastehelmi-maljan värin

Vierailija
05.01.2019 |

Meillä on jo yksi tummanpunainen (karpalo), jolle haluaisin kirkkaan kaveriksi. Mies ei tähän suostu. Hän haluaisi vaaleansinisen, mistä en yhtään itse pidä. Mikä neuvoksi? Muutenkin mies on hyvin tarkka astioista ja aterimista, kaikki hankinnat pitää ensin hyväksyttää hänellä. Hermot menee!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat.

Vierailija
2/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste, teillä on ydinsodan luokkaa oleva ongelma. Kauheeta!

Minä luulen, että teidän kannattaa erota ja molemmat hakevat toimeentulotukea ja ostavat juuri sen värisen maljan kuin haluavat. Onhan aivan mahdotonta asua paikassa, jossa on vääränvärinen lasiesine. Siitä ei tule mitään. Tt-tukea esitän sen vuoksi, että vaikuttaa vahvasti siltä, että molempien toiveita te ette pysty nytkään toteuttamaan, joten mites sitten eron jälkeen. 

Kannattaa myös ottaa yhteys mielenterveystoimistoon, kun nuo hermotkin tuntuvat menevän. En tosin ihmettele, onhan tuo ongelma sitä luokkaa. 

On se kamalaa, että ihmiset surevat kuolleita läheisiään, sairastavat, ovat taloudellisissa ongelmissa, jne, eivätkä lainkaan käsitä, mitä ovat oikeat ongelmat. Onneksi valaisit asiaa. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa molemmat ja vaihdelkaa niiden paikkaa. :D Problem solved! Miksi mies ei halua väriä jonka sinä haluat?

Vierailija
4/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Olet aikuinen ihminen ja saat ostaa ihan mitä haluat. Menet heti tänään kauppaan ja ostat kirkkaan maljan. Mies ostakoon itse itselleen minkä värisen haluaa.

Vierailija
5/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aloitukseen tiivistyy sekä palstamammojen päsmäröinti että sikamiestarinat. 5/5

Vierailija
6/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste, teillä on ydinsodan luokkaa oleva ongelma. Kauheeta!

Minä luulen, että teidän kannattaa erota ja molemmat hakevat toimeentulotukea ja ostavat juuri sen värisen maljan kuin haluavat. Onhan aivan mahdotonta asua paikassa, jossa on vääränvärinen lasiesine. Siitä ei tule mitään. Tt-tukea esitän sen vuoksi, että vaikuttaa vahvasti siltä, että molempien toiveita te ette pysty nytkään toteuttamaan, joten mites sitten eron jälkeen. 

Kannattaa myös ottaa yhteys mielenterveystoimistoon, kun nuo hermotkin tuntuvat menevän. En tosin ihmettele, onhan tuo ongelma sitä luokkaa. 

On se kamalaa, että ihmiset surevat kuolleita läheisiään, sairastavat, ovat taloudellisissa ongelmissa, jne, eivätkä lainkaan käsitä, mitä ovat oikeat ongelmat. Onneksi valaisit asiaa. Kiitos.

Ilmeisesti sulla on tosi paha olla. Voimia!

Vierailija
7/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aloitukseen tiivistyy sekä palstamammojen päsmäröinti että sikamiestarinat. 5/5

Se oli vähän niinkuin tarkoituskin.

-ap-

Vierailija
8/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että karkit ym.  tarjottavat näyttävät paremmilta kirkkaassa. 

Vierailija
9/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ilmisevää simputusta, tod.näk. persoonallisuushäiriö. Yrittää selvästi tuhota sun ensi joulun tarjoiluasetelman. Nyt sanot sille, ettei vaaleansininen sovi joulupöytään!!!!! Pidä pääsi nainen, älä alistu sikamiehen sortoon!!!!! :'DD

Vierailija
10/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkävärinen kusipotta on teillä pöydällä.

Vierailija
11/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan vain ap:n kysymykseen, ei kiinnosta laajempi analysointi. Karpalon kanssa ei sovi se sininen, kamala kombinaatio ja miehesi on värisokea, tyylitön ja päsmäri. Osta se kirkas ja ostakoon miehesi sen sinisen mutta sen maljan sijoituspaikka on makuuhuone.

Vierailija
12/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ostanut ensimäistäkään, mutta olen saanut kaksi. Käytän jouluisin. Värit vihreä ja kirkas. Tuo sarja on jo last season. Älä osta.

Vierailija
13/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisilla Teema-astioilla ei tulisi tällaisia ongelmia.

Vierailija
14/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi ostaa haluamansa värinen astia (omilla rahoillaan), mutta pidä huoli, että hän kiillottaa sen itse. Tee selväksi, että sinä et osallistu moisen hirvityksen huoltoon.

Vierailija
15/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä: minkä värisiä "asioita" sinne laitetaan, sillä onhan se MIES nyt oikeassa, kirkkaassa näkyy kaikki paskanväriset "asiat" suoraan läpi....HALOO

NAISET ei koskaan ajattale asioita loppuun asti !!!

Vierailija
16/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmipuhallukseen olette jo langenneet, voi yksinkertaiset reppanat mainonnan uhrit!

Vierailija
17/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että miehesi osallistuu metatyöhön!

Vierailija
18/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma on, jos miestä ei kiinnosta lainkaan sisustusasiat!

Vierailija
19/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme