Järkyttävää, kun jopa 10-vuotiaita näkyy pakkasessa paljaissa nilkoissa!
Oikein kaverukset oli ja molemmilla niiin tyylikkäästi paljaat nilkat. Mitä liikkuu vanhempien päässä, kun päästä ne lapset ulos noin?
Vai olenko jotenkin vanhanaikainen vai? Meillä tuon ikäinen ulkoilee pakkasella kuomissa ja toppahaalarissa, ei todellakaan mene ovesta ulos paljaissa nilkoissa.
Kommentit (10)
Eipä se mitään, minä näin yhtenä pv aikuisen naisen nilkat paljaana -15c!
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Katselin aika hämmästyneenä syksyllä ekaluokkalaisia tyttöjä iltapäiväkerhossa, koska heillä oli ulkoilun aikana (kurainen keli) sukkahousut/legginsit, toppatakki ja tennarit. Kaikilla iltapäiväkerhon pojilla oli ulkohousut ja kumisaappaat.
Huh! Onneksi meidän koulutyttö käy iltapäivähoidossa pph:ssa. Siellä saa vielä leikkiä eikä tarvitse olla teini! Itse asiassa pph jopa vaatii, että kurakelelillä pitää käyttää kurahousuja, samalla tavalla kuin niillä kokoaikaisillakin on.
No, idiootit nelikymppisenä viimeistään saavat kärsiä pirullisista säryistä, jotka jatkuvat koko loppuiän. voi, voi - tyhmä pää jne... Hyvä ääliöindikaattori tämä muoti.
Ei niille mitään särkyjä tule, antakaa olla ja keskittykää omaan itseenne.
Moni teini vaan vilahtaa ulkona ja ei ne siellä loju.
Inhottaa aina muiden asioiden ronklaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mitään, minä näin yhtenä pv aikuisen naisen nilkat paljaana -15c!
No herran jestas! Hyvä, kun ilmoitit.
Relatkaa vähän. Itse olen aikuinen ja puen mitä tykkään. Lapset asia erikseen.
Siis ettekö osta lapsille talvikenkiä? Meillä kesäkengät on talven säilössä. Yhtään matalavartisia talvikenkiä en ole vielä nähnyt.
Onneksi Lapissa osataan vielä pukeutua sään mukaan!
Näitä on poikiakin. Pakkasessa ulkona normaaleissa tennareissa ja lenkkarisukissa, nilkat paljaana.
Samaa olen ihmetellyt. Katselin aika hämmästyneenä syksyllä ekaluokkalaisia tyttöjä iltapäiväkerhossa, koska heillä oli ulkoilun aikana (kurainen keli) sukkahousut/legginsit, toppatakki ja tennarit. Kaikilla iltapäiväkerhon pojilla oli ulkohousut ja kumisaappaat.
Kysyin yhdeltä tutulta äidiltä, miksi näin on, ja äiti vastasi, ettei ainakaan hänen tyttärensä leiki ulkona niin, että tarvittaisiin mitään suojaavia vaatteita. No, ei varmasti leiki, kun ei ole siihen mahdollisuuttakaan! Kurakelillä olisi syytä olla kumisaappaat jalassa, vaikka vain käyskentelisi pihalla "aikuismaisesti". Onhan niillä iltapäiväkerhon ohjaajillakin kunnolliset ulkoiluvaatteet enkä usko, että he möyrivät missään mudassa päivät pitkät. Surullista, ettei lasten anneta olla lapsia.