Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lelu?

Nukke
05.01.2019 |

Olen tapaillut miestä 2kk. Näemme viikonloppuisin ja joskus pikaisesti viikolla. Lapseni ovat olleet nyt enemmän isällään joten olen voinut olla useamman viikonlopun kokonaan hänen luonaan.
Yhdessä olemme käyneet elokuvissa, syömässä, harrastaneet urheilua, kerran olen ohimennen tavannut yhden hänen ystävän ja enimmäkseen vietämme kahden aikaa hänen luonaan, joka päivä harrastamme seksiä jos näemme.
Olemme keskustelleet paljon elämänarvoista ja eletystä elämästä. Mies ei osoita mitään kiinnostusta olla oikeasti osa elämääni, ei ole kertaakaan ollut minun luona eikä tiedä kuin etunimeni. Joskus tästä vitsailin niin hän sanoi, että kyllähän sen voisi kysyä jos haluaisi.
Nyt kun jo tämän aikaa tapailtu tiiviisti eikä toisella halua edetä niin herää ajatus, olenko hölmö, pidetäänkö minua viihdykkeenä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Kuinka varmistaisin tämän. Hän on jo sanonut, että ei liian nopeasti halua tavata lapsia koska ne sitten herkästi kiintyy ja yksinhuoltajan lapsena tietää miltä tuntuu jos on tykästynyt äidin miesystävään ja hän poistuu elämästä jos suhde ei toimikaan.

Vaikuttaako tuokin vain hyvältä tekosyyltä olla viemättä suhdetta eteenpäin ja minut on kätevä pitää viikonloppujen viihdykkeenä?

Mikä on sopiva aika tapailua kunnes voi sanoa hätiköimättä siirtyneensä tapailusta seurustelusuhteeseen, kumpikin tulee osaksi toisen elämää?

Minulla on aika vähän kokemusta seurustelusta avioeron jälkeen. Olen eronnut 3 vuotta sitten ja sen jälkeen minulla on ollut yksi vuoden kestänyt suhde jonka lopetin koska välimatkan takia ei pystynyt suhdetta rakentamaan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja, haluaisitko kertoa ajatuksesi peukkujen taustalla?

Vierailija
4/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua käytetään hyväksi.

Vierailija
5/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua käytetään hyväksi.

Kuinka pian toisen "kuuluisi" haluta jollain tavalla osaksi toisen elämää?

Hän ehdotti, että jättäisin päivittäin käyttämäni meikit ja hammasharjan hänen luokse. Voiko sekin olla vain tapa sitoa minua itseensä vaikka ei ole tarkoitus kuin viettää aikaa kanssani viikonloppuisin pääosin seksin merkeissä?

Vierailija
6/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Ja ilmaislelukin vielä. Semmonen näytekappale. Thailelutkin tajuaa ottaa maksun. Voi sua :(

Vierailija
7/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu? Vaikuttaa siltä koska ei edes vaivaudu kysymään sukunimeä.

Vierailija
8/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet. Ja ilmaislelukin vielä. Semmonen näytekappale. Thailelutkin tajuaa ottaa maksun. Voi sua :(

Kiitos ikävästä kommentista. Mielipidettäsi arvostan, kun kysynkin sitä, mutta olisin pärjännyt ilman ilkeää sävyä.

Vierailija
9/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu? Vaikuttaa siltä koska ei edes vaivaudu kysymään sukunimeä.

Ei ole. Asuu yksin pienessä asunnossa. Olen siellä viettänyt monta viikonloppua. Facebookin perusteella myös sinkku, julkaisut näkyy kaikille.

Vierailija
10/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa siltä, että mies tykkää välillä tavata, muttei mitään vakavempaa. En tiedä oletko varsinaisesti hyväksikäytetty, koska mies ei kai ole luvannutkaan seurustelua. Mutta onhan tuo ikävä tilanne, jos itse haluat oikean suhteen. Ehkä kannattais pyrkiä eroon, niin ei satu niin lujaa.

Vierailija
11/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusväline olet.

Vierailija
12/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluhan se nainen on jos harrastaa esiaviollista seksiä.

Vierailija
13/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa siltä, että mies tykkää välillä tavata, muttei mitään vakavempaa. En tiedä oletko varsinaisesti hyväksikäytetty, koska mies ei kai ole luvannutkaan seurustelua. Mutta onhan tuo ikävä tilanne, jos itse haluat oikean suhteen. Ehkä kannattais pyrkiä eroon, niin ei satu niin lujaa.

On ollut puhetta asiasta ja molemmat olemme sanoneet hakevamme ihan oikeaa suhdetta. Hän on jopa sanonut mieluusti muuttavansa pois isommasta kaupungista ja voivansa viihtyä sivummalla pääkaupungista.

Samaan hengenvetoon lisäsi, että ei halua liian pian tavata lapsia jotta minimoi riskin heidän pettymykselle.

Vierailija
14/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin  siltä, että miehellä on muitakin kierrossa ja mies etsii sitä sopivinta ehdokasta.

En suosittele kauaa katsomaan tuota.

Vierailija
15/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin  siltä, että miehellä on muitakin kierrossa ja mies etsii sitä sopivinta ehdokasta.

En suosittele kauaa katsomaan tuota.

Sulki tinderinsä heti tavattuamme ja ollaan nähty joka viikonloppu ainakin toisena päivänä. Voisiko silti olla niin, että muita kierroksessa?

16/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Noin meidänkin suhteemme alkoi (molemmiila lapsia). Muutimme yhteen vasta 2v. jälkeen ja sittenki suostuin painostettuna. Nyt olemme olleet 15 v. yhdessä ja olemme naimisissa. Ei kaikki halua viikon kuluttua yhteistä asuntolainaa. Olettehan te tehneet kaikenlaista ja tavanneet kaverinkin. En minäkään 2kk kuluttua mihkään sukuhautajaisiin veisi. 

Vierailija
17/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Noin meidänkin suhteemme alkoi (molemmiila lapsia). Muutimme yhteen vasta 2v. jälkeen ja sittenki suostuin painostettuna. Nyt olemme olleet 15 v. yhdessä ja olemme naimisissa. Ei kaikki halua viikon kuluttua yhteistä asuntolainaa. Olettehan te tehneet kaikenlaista ja tavanneet kaverinkin. En minäkään 2kk kuluttua mihkään sukuhautajaisiin veisi. 

Kuinka pian tapasitte lasten läsnäollessa?

Ei minullakaan missään tapauksessa ole kiire yhteenmuutolla, mutta jos liian pitkään pitää kaiken erillään niin käyköhän niin, että se on se normaali toiselle eikä oikeastaan tutustu täysin toiseen ihmiseen. Nythän tämä mies näkee minusta vain yhden puolen ja vaikka lapsista ja elämästäni tietääkin ei hän oikeasti tunne ja näe minua ennen kuin on osallisena elämässäni. Nyt minä olen osana hänen elämää, mutta hän ei minun ja koska hän ei ole mitenkään kiinnostunut muusta niin väkisin pohdin tätä, olenko vain hölmö ja vietävänä.

Vierailija
18/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Ei minullakaan missään tapauksessa ole kiire yhteenmuutolla, mutta jos liian pitkään pitää kaiken erillään niin käyköhän niin, että se on se normaali toiselle eikä oikeastaan tutustu täysin toiseen ihmiseen. Nythän tämä mies näkee minusta vain yhden puolen ja vaikka lapsista ja elämästäni tietääkin ei hän oikeasti tunne ja näe minua ennen kuin on osallisena elämässäni. Nyt minä olen osana hänen elämää, mutta hän ei minun ja koska hän ei ole mitenkään kiinnostunut muusta niin väkisin pohdin tätä, olenko vain hölmö ja vietävänä.

2 kk on lyhyt aika.

Toiseksi, mä en näe tilannetta ollenkaan niin, että sinä olisit osa miehen elämää yhtään sen enempää, kuin hän on osa sun elämää.

Joo, vietätte aikaa hänen luona, mutta muuten olette yhtä paljon toistenne elämässä. Vai osallistutko hänen arkeen? Näetkö hänestä muuta, kuin viikonloppuminän?

Vierailija
19/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian yleensä ihmiset tapaavat toisen lapset?

Vierailija
20/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukke kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

2 kk on lyhyt aika.

Toiseksi, mä en näe tilannetta ollenkaan niin, että sinä olisit osa miehen elämää yhtään sen enempää, kuin hän on osa sun elämää.

Joo, vietätte aikaa hänen luona, mutta muuten olette yhtä paljon toistenne elämässä. Vai osallistutko hänen arkeen? Näetkö hänestä muuta, kuin viikonloppuminän?

Hän tekee välillä pt hommia viikonloppuna ja olen ollut tuolloin pari kertaa hänen työpaikallaan, muuten vain "viikonloppuminää". Tosin viikonloppuna hän treenaa ja tekee asioitaan kuten arkenakin.