Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri nolasi minut muiden edessä

Vierailija
05.01.2019 |

nauramalla että katsokaa nyt kuinka Tiinalle maistuu alko, sen näkee jo naamasta. Nyt mun pitäisi tänä iltana tavata nämä samat ihmiset ja tietenkin ollaan menossa syömään. Uskallanko nyt ottaa edes viinilasillista kun mut on jo alkoholistiksi leimattu? Ja siis totuushan on, että käytän oikeasti alkoholia todella maltillisesti. On ehkä kerran vuodessa juhlia joissa on tullut juotua itsensä humalaan mutta muuten olen aika skarppina.
Mitä mun nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos käytät maltillisesti alkoa niin mitä edes välität ja mitä nolaamista siinä sitten oli, jos ei ole edes totta?

Vierailija
2/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. yksi piste tuosta, että otsikko oli tolkku. Toisin kuin sillä aikaisemmalla.

Vierailija
4/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos käytät maltillisesti alkoa niin mitä edes välität ja mitä nolaamista siinä sitten oli, jos ei ole edes totta?

Jos joku ystäväsi sanoo sinulle että "varo tuota tyyppiä, on narkkari."

Mitä teet? Uskotko kaveriasi vaikka et mitään tuosta henkilöstä tiedä? Suurin osa ihmisistä luottaa siihen mitä ystävät sanoo ja siinä saattaa kunnollisen ihmisen maine kärsiä perättömien huhupuheiden takia.

Vierailija
5/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella on ystävä? Aina ollut tuollainen?

Vierailija
6/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuossa ei ole mitään noloa. Jos nämä ihmiset eivät tunne sinua vielä niin ainakin myöhemmin huomaavat, ettei kaveri ollut tosissaan/valehteli. Itse olisin ottanut koko jutun huumorilla.

Vierailija
7/7 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ikinä kontroloi sitä mitä muut ajattelee susta. Et ikinä! Joten lopeta siitä välittäminen ja relaa !