Miksi AA-kerholainen ei saa kuunnella Suedea?
Olen uusi AA:ssa ja jäin kirjastossa "kiinni" ryhmämme vanhimmalle ko yhtyeen levyn lainaamisesta. Sain osakseni kasan nuhteita ja ohjeen palauttaa levyn takaisin hyllyyn. Onko tietty vai kaikki musiikki kiellettyä AA:ssa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Aha
Sekö on sallittua?
Luulin, että tämä on jokin hauska arvoitus ja petyin kun täällä ei ollutkaan johonkin Sueden kappaleeseen liittyvää nokkelaa vastausta.
Omistan muuten kaikki Sueden levyt ja kävin vuosia AA:ssa. Ehkä hyvä, että asia ei tullut koskaan puheeksi siellä :D
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä on jokin hauska arvoitus ja petyin kun täällä ei ollutkaan johonkin Sueden kappaleeseen liittyvää nokkelaa vastausta.
Omistan muuten kaikki Sueden levyt ja kävin vuosia AA:ssa. Ehkä hyvä, että asia ei tullut koskaan puheeksi siellä :D
Sama, kuinka vitsi päättyy?
Voit kuunnella vain pet shop boysia.
Parhaassa AA-ryhmässä kuunnellaan vain Matti Eskoa ja Boney M:ää. Hienointa olisi jos kahvin kanssa voisi ottaa vohvelin ja konjakin. Mutta AA-kerholainen vanhana juoppona ei voi ottaa edes lasia väkevää vichyä.
Tosi AA-lainen ei kuuntele edes radiota, saatika ole keskustelupalstalla, koska tunne-elämä voi mennä sekaisin ja sitten joutuu juomaan. Alkoholismihan on tunne-elämän sairaus.
Animal Nitrate -kappaleessa lauletaan huumeista, ei sellaista saa kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Tosi AA-lainen ei kuuntele edes radiota, saatika ole keskustelupalstalla, koska tunne-elämä voi mennä sekaisin ja sitten joutuu juomaan. Alkoholismihan on tunne-elämän sairaus.
Nauratti, mutta tällä tavoin ajattelevia kiihkoilijoita ilmeisesti on ihan oikeasti. En ole itse käynyt AA:ssa mutta hyvä ystäväni kävi muutaman kerran heti juomisen lopetettuaan. Jätti homman sikseen, kun silloisen kotipaikkansa ainoaan ryhmään oli sattunut useampi tällainen öyhöttäjä. Kertomansa mukaan sanelivat, mitä kenenkin tulee tehdä raitistuakseen ja millaiset asiat ajavat kenetkin juomaan. Kunnon vanhan ajan moralisteja, jotka kuitenkin itse ryypiskelivät tuon tuosta tapaamisten välillä ja heittäytyivät mahdollisten naistulokkaiden suhteen ihan liian tuttavallisiksi. Ystäväni olisi voinut tietysti ajaa naapurikaupunkiin kokeilemaan, olisiko siellä ollut tervepäisempää AA-porukkaa mutta ei enää halunnut tehdä niin toistamiseen ja raitistui muilla keinoin.
Aha