Suomi on maailman tylsin paikka asua!
Ulkomaalaisena tänne muuttaneena täytyy näin todeta. Ei ole viihdykkeitä eikä vapaa-ajan viettopaikkoja muuta kuin baari ja siellä ihmiset aina kännäämässä. Huoh..! Alkoholikin liian kallista, että ihmettelen miten ihmisillä on vara kännätä? Kotimaassa alkoholi halvempaa eikä kansalaisista tule typeryksiä, vaikka joisivat.
Kommentit (64)
UKisTHEbest kirjoitti:
Su**i (pidän sitä kirosanana) on täynnä betoni taloja. Muualla on kaunis luonto ja hienoja rakennuksia, paraateja, lämpöä, vapautta, halvempaa, pienemmät verot, ja kuninkaallista loistoa! Itse olen jo muuttanut pois ja asun tällä hetkellä Lontoossa (sielä ihanassa kaupungissa) ja olen suuri kuninkaallis fani. Ai niin eli tää Britannia on rikkaampi maa kun se teidän Su**i ja täällä on hirveästi paraateja, juhlia ja parempi kulttuuri.
Britannia on huvittava yhdistelmä valtavaa junttiutta ja menneen loiston kaipuuta. Ah sitä viktoriaanista imperiumin nostalgiaa kun kuumavesipulloilla pitää itseään pakkasyönä lämpimänä vaatekomeron kokoisessa huoneessa missä on yksinkertaiset ikkunat 1800-luvulta. Ja sitten ne pesualtaat joissa on eri puolilla hana kuumalle ja kylmälle vedelle.. oli varmaan uusinta uutta brittiläisen imperiumin aikaan.
Jep, mutta tylsin maa on ehdottomasti Hollanti!
Voi oolakin, joillekin. Se on niin itestä kiinni.
MUTTA; Suomi on maailman kaunein, rauhallisin ja turvallisin maa maailmassa.
Hyvä ME !
Täältä on hyvä lähtee...., kunhan pääsee :) , mutta parempi on aina tulla takaisin. Ihana isänmaa.
Selittää paljon sivistyksenpuutettasi, kun ainoa peruste maan hauskuudelle on sen hintataso ravintolassa.