Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kellään tarjota yöpaikkaa, ukko laittaa pihalle

Vierailija
04.01.2019 |

minä ja koira.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen, eikä koiraa.

Vierailija
2/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita, ei ole akuuttia tarvetta. Miksi ei? Koska et mainitse edes paikkakuntaa, missä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne mun luokse mahtuu, laitanko saunan lämpenemään?

Vierailija
4/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää hyvyytänne varmaan

Vierailija
5/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mies. Koira? Saunan laitan lämpiää ja kahvit keitän😉

Vierailija
6/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hotelliin.

Vierailija
7/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirjoilla samassa asunnossa kuin mies, niin hän ei voi noin vain 'laittaa pihalle'. Voit sanoa ottavasi yhteyden asianajajaan ja haastaa hänet oileuteen, hän saa tuomion. On itseasiassa jopa aika vaikea ja hidas prosessi häätää ihmistä laillisesti pois asunnosta, jossa hän on kirjoilla, vaikka se mies omistaisi asunnon ihan yksin.

Vierailija
8/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

9/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Tampereella niin meille vaan.

Vierailija
10/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitan siivousta vastaan ;)

Vierailija
11/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kirjoilla samassa asunnossa kuin mies, niin hän ei voi noin vain 'laittaa pihalle'. Voit sanoa ottavasi yhteyden asianajajaan ja haastaa hänet oileuteen, hän saa tuomion. On itseasiassa jopa aika vaikea ja hidas prosessi häätää ihmistä laillisesti pois asunnosta, jossa hän on kirjoilla, vaikka se mies omistaisi asunnon ihan yksin.

Tätä olen selittänyt mun miehelle. On kännipäissään heittänyt mut useasti ulos keskellä yötä koiran kanssa. Yleensä en ole ehtinyt saamaan edes puhelinta mukaan. Ap, soita poliisit hakemaan mies putkaan niin pääset kotiisi. Niin minä olen tehnyt. Turvakotiin kun ei koiran kanssa ainakaan Helsingissä pääse.

Vierailija
12/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne sinulla on? Oletteko kirjoilla samassa osoitteessa, miksi mies laittaa pihalle? Mikä paikkakunta?

Kai tiedät, että jos molempien nimet on esim. vuokrasopimuksessa, ei sinua voi heittää pihalle? Jos väkisin yrittää, soitat poliisille, joka vie todennäköisesti miehen putkaan, ainakin jos on väkivaltainen.

Vai onko mies vaarallinen? Siinä tapauksessa soita paikkakuntasi turvakotiin.

Vierailija
13/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko maalla, keskustassa, rivitalo, kerrostalo? Voisivatko naapurit auttaa sinua? Ystäviä, perhettä, työkavereita, tuttuja? Pääsisit ainakin alkuun pois kylmästä. Vai oletko vielä kotona ja mies vasta uhkailee? Onko mies humalassa? Jos on, entä jos odotat vain että sammuu?

Vierailija
14/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuut meille. Minkälainen koira? Meinaan vaan että miten pärjää  noiden meidän sessejen kanssa. Pääset viereeni nukkumaan, koska vaimo nukkuu sohvalla koska häiriintyy kuorasaamisestani.

t. Setämies

Vierailija
15/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, sukupuoli ja asuinpaikkakunta?

Vierailija
16/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koira? Koiran voin ottaa lämpimään, mutta itse joudut menemään kavereillesi. En luota ihmisiin.

Vierailija
17/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen selittänyt mun miehelle. On kännipäissään heittänyt mut useasti ulos keskellä yötä koiran kanssa. Yleensä en ole ehtinyt saamaan edes puhelinta mukaan. Ap, soita poliisit hakemaan mies putkaan niin pääset kotiisi. Niin minä olen tehnyt. Turvakotiin kun ei koiran kanssa ainakaan Helsingissä pääse.

Miksi on edelleen sun mies?

Vierailija
18/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta olis kamalaa jos tarvis miestään pelätä.

Vierailija
19/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä on vain wannabe-uhrin mielikuvituksen tuotetta. Joillain toisilla tämä on totta.

Vierailija
20/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä on vain wannabe-uhrin mielikuvituksen tuotetta. Joillain toisilla tämä on totta.

Surullista, varsinkin jos perheessä on lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi