Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aikuisiällä oiottanut hampaitasi?

Vierailija
13.05.2006 |

Miten paljon hammaslääkärillä oli tehtävää, miten tehtiin ja paljonko maksoi?

kiitosta paaaljon!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot kestivät monia vuosia ja maksoivat tuhansia. En valitettavasti tiedä tarkemmin hinnasta.

Vierailija
2/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hampaissasi oli " vikana" ?

kiitos,

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kiinteät raudat. Useampi vuosi siinä meni. Purentaa hieman korotettiin ja hammaskaarta pidennettiin, jotta ahtaasti olevat hampaat saatiin riviin. Hintaa en muista, mutta ei ollut kauhean kallista, koska pääsin opiskelijaterveydenhuollon kautta (oli todella pahasti vinksinvonksin hampaat). Raudat kyllä sattuivat joskus ja hiersivät rakkoja suuhun, mutta missään vaiheessa en kyllästynyt hommaan, kun tuloksia oli koko ajan nähtävissä. Ehdottomasti kannatti: kauniimmat hampaat ja helpommat hoitaa kun ovat rivissä.

Vierailija
4/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla oli siihen ihan lääketieteelliset syyt, pahat purentaviat kun aiheuttavat kovaa päänsärkyä ja mm leukanivelen kulumista tai jotain...

Mulla on ollut kiinteitä oikomiskojeita sekä suualessa että hampaiden ulkopinnoilla, sekä ylä että alahampaissa. Ja nyt on käytössä sellainen muovinen levy jota pidän öisin. Ei pahemmin ole koskaan sattunut, lähinnä silloin kun rautoja on kiristelty, hampaat on olleet arat muutaman päivän.

Siitä en tiedä, paljonko on tullut maksamaan, mun oikomishoidot kun maksavat veronmaksajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme