Miten saada rautavarastot kuntoon?
Kommentit (14)
Hae apteekista rautatabletteja. Lisäksi lisää ruokavalioon tummanvihreitä kasviksia kuten pinaattia ja lehtikaalia.
Perikunnan mummonmökiltä vietiin rautavarastot romukauppaan ja saatiin niistä muutama kymppi.
Ongelmani on että kärsin helposti ummetuksesta, rautahan lisää ummetusta?
Lehtikaali en uskalla syödä kun siinä on kuulemma niin paljon epäpuhtautta ja raskasmetalleja.
Saakohan omin päin syödä rautakuurin? Viimeksi kun menin apteekkiin niin apteekkari ei halunnut myydä sitä minulle ennen kun on verikokeista tarkistettu.
Nooh kävin verikokeissa ja arvot kunnossa mutta en luota siihen pätkäkään. Minulla jotenkin mennyt usko pois enkä luota siihen että lääkärit tietäävät mitä tekevät.
Minulla on kaikki oireet jotka vahvistavat raudanpuutteeni, sekin että himoitsen lihaa kokoajan mutta nykyään ällöttää syödä. Joskus aikoinaan kun tuli syötyä paljon lihaa oli elävä olo, kasvotkin pirteet ja hiukset kunnossa. Eli oma kokemus johon luotan.
Syöt raakaa maksaa ja juot sitä veren kera.
Ryypiskele nestemäistä rautaa luontaistuotekaupasta tai marketin vitamiinihyllystä. Nostaa rautaa ja ei aiheuta mahavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani on että kärsin helposti ummetuksesta, rautahan lisää ummetusta?
Lehtikaali en uskalla syödä kun siinä on kuulemma niin paljon epäpuhtautta ja raskasmetalleja.
Saakohan omin päin syödä rautakuurin? Viimeksi kun menin apteekkiin niin apteekkari ei halunnut myydä sitä minulle ennen kun on verikokeista tarkistettu.
Nooh kävin verikokeissa ja arvot kunnossa mutta en luota siihen pätkäkään. Minulla jotenkin mennyt usko pois enkä luota siihen että lääkärit tietäävät mitä tekevät.
Minulla on kaikki oireet jotka vahvistavat raudanpuutteeni, sekin että himoitsen lihaa kokoajan mutta nykyään ällöttää syödä. Joskus aikoinaan kun tuli syötyä paljon lihaa oli elävä olo, kasvotkin pirteet ja hiukset kunnossa. Eli oma kokemus johon luotan.
Häh, jos sun rauta-arvot on tutkittu ja ne on kunnossa, niin et sinä rautaa tarvitse. Se on joku muu vikana.
Luotatteko te labrakokeisiin ja lääkäreiden arviontikykyyn? Nykyään tehdään niin paljon virheitä.
Miten on mahdollista että esim. Saksassa niitä tulkitaan täysin eri tavalla? En tiedä pitääkö paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Luotatteko te labrakokeisiin ja lääkäreiden arviontikykyyn?
Totta kai. Vainoharhaista olla luottamatta. Vai luuletko että joku randon nettikirjoittaja tietää lääketieteestä enemmän kuin lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Syöt raakaa maksaa ja juot sitä veren kera.
Hivenaineet eivät häviä kypsennyksessä.
Mulla on verikokeessa ollut rauta-arvot normaalit. Raskaana ollessa alhaiset. Otan usein tota rautajuomaa koska kuukautisten aikana olo on heikko ilman sitä. Urheilen paljon ja sekin vaikuttaa.
En viitsi verikokeessa ja lääkärissä rampista kun tiedän mistä johtuu ja mikä auttaa.
Apteekista rautatabuja.