Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua nolotti lapsena/mikä oli kiusallista?

Vierailija
04.01.2019 |

Itse muistan hävenneeni ylikaiken valkoisia sukkahousuja joita piti pitää ala-asteella hameen tai mekon alla jossain koulun juhlassa. Väri oli jotenkin liian lapsellinen. Äiti pakotti pitämään tai lahjoi pitämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki! Olen saanut sellaisen vanhanajan kunnollisen häpeäkasvatuksen. M 42

Vierailija
2/4 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit.

Ensimmäisen luokan ensimmäisenä päivänä minut kauhukseni puettiin lyhyisiin lähes mikro -sortseihin 70-luvun lopun malliin ja saman väriseen t-paitaan.

Juoksin koulusta kesken päivän kotiin häpeästä itkien.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jossain kauppakeskuksessa jonottamassa tiskille, josta sai ostaa uuden vuoden raketteja. Siellä oli ruuhkaa, isän puhelin soi ja hän puhui sinne puhelimeen niin kovaa että kaikki kuulivat sen metelin. Yritin viittoa häntä olemaan hiljempaa, mistä isä ärsyyntyi ja löi minua rakettikuvasto-lehdellä naamaan kahdesti. Kaikki katsoivat ja toljottivat. Minua hävetti ja itketti.

Vierailija
4/4 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jossain kauppakeskuksessa jonottamassa tiskille, josta sai ostaa uuden vuoden raketteja. Siellä oli ruuhkaa, isän puhelin soi ja hän puhui sinne puhelimeen niin kovaa että kaikki kuulivat sen metelin. Yritin viittoa häntä olemaan hiljempaa, mistä isä ärsyyntyi ja löi minua rakettikuvasto-lehdellä naamaan kahdesti. Kaikki katsoivat ja toljottivat. Minua hävetti ja itketti.

Oi