Rasittaa yksi facebookiin aivopierevä tuttava
Poliittista propagandaa, rasis*mia, kaikenlaisten asioiden suvaitsemattomuutta kaikki kuulemansa ja näkemänsä julkaistaan totena, mitään ei tarkisteta että pitääkö paikkansa. Huh.
Kommentit (13)
Ei kai fakebookkia kukaan enään käytä?
Piilota hänen pölötyksensä. Sit ei tarvi lukea roskaa. Jos taas kiinnostaa, niin käyt vain vilkaisemassa sivuillaan mitä kuuluu.
Ite oon piilottanut tällaisten julkaisut jos oon kuitenkin halunnut pysyä syystä tai toisesta yhteyksissä
Mitä jos kertoisit ketutuksesi sille kyseiselle henkilölle, etkä ulise täällä ihmisille joita ei kiinnosta pätkääkään? Vai pelottaako, että joutuisit perustelemaan omia mielipiteitäsi ja saattaisi jäädä alakynteen?
Vierailija kirjoitti:
2018 loppupuolella fb:ssä oli 2,27 miljardia aktiivista käyttäjää. Joten ei kukaan käytä, varsinkaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kertoisit ketutuksesi sille kyseiselle henkilölle, etkä ulise täällä ihmisille joita ei kiinnosta pätkääkään? Vai pelottaako, että joutuisit perustelemaan omia mielipiteitäsi ja saattaisi jäädä alakynteen?
Kyllä täältä ihan hyviä vastauksia sai. Noilta muilta.
Mulla on yksi samoin käyttäytyvä ystävä. Kommentoi kaikki maailman asiat trumpista putiniin ja kiinan kansantasavaltaan. Hävettää.
Haukutaan muunsukupuoliset, eronneet jne. Asiat jotka eivät itseään kosketa, miksi vaahdota.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää kirjoita "enään"?
Facebook on kuin seiskalehti. Sitä voi lukea viihdykkeenä, mutta mitään siitä lukemaansa ei kannata ottaa tosissaan.