Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen siivooja ja äänestän kokoomusta

Vierailija
04.01.2019 |

koska äänestyskopissa tunnen olevani parempaa väkeä kun äänestän rikkaita. Suottehan minulle tämän hetken kuvitella olevani rikas ja parempi. Edes tuon hetken.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
2/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että näin ajattelee yllättävän moni, kun tuo porvaripuolue keikkuu aina kärjessä 😂 Ihan normaalit duunaritkin äänestää... Kai siitä sitten tulee jollekin parempi olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surkea trolli joka meni halpaan vastaamalla tähän ketjuun.

Vierailija
4/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo mutta oikeasti jonkun duunarin esim siivoojan, keittäjän tai lähihoitajan ei kannata äänestää kokoomusta.

Tietysti jos kannattaa kovia arvoja ja haluaa olla puoli-ilmainen eliitin orja niin siitä vaan.

Itse en ole duunari mutta en minäkään äänestä kokoomusta sillä ymmärrän omassa kuplassani että Suomi ei pyöri jos vain eliitti porskuttaa kuin siat pellossa ja muut kituu vailla mahdollisuuksia parempaan.

Vierailija
5/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos irtisanomissuojan heikennyksiä ajetaan läpi. Työnantajan etu on minulle tärkeää ja saanhan osallistua aktiivimalliin jos jään työttömäksi. On hyvä kun ihmisiä aktivoidaan se on kaikkien etu.

Ap siivooja

Vierailija
6/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale forever. Maan Suuri Isä!

Vierailija
7/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuset omiin muroihisi.

Vierailija
8/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset itkee ja valittaa, kun ollaan niin köyhiä eikä varaa edes ruokaan, vaikka käydään töissä, mutta sitten äänestetään Kokoomusta ja Keskustaa! Ja jotkut vielä hullunkiilto silmissä Perussuomalaisia... Ei voi, kun ihmetellä suomalaisten tyhmyyttä.

Vierailija
9/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa kaverini äiti oli pankkivirkailija ja isä töissä tehtaalla. Äiti piti kovaa meteliä siitä, että ovat kokoomuksen kannattajia. Tyhmiä olivat kuin saappaat.

Vierailija
10/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyskopin Tukholma-syndrooma 😂

Vierailija
11/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunarimies aina sanoo että kokoomusta äänesteään.

Mua niin ärsyttää mieheni snobbailu vaikka hyvä jos ruokaan riittää rahat palkasta!

Viimeksi avauduin kunnolla ja kysyin että mitä hyötyy itse tuosta duunarina. Oli hiljaa kerrankin. Hänen vanhemmat on ns olleet porvariammateissa niin kai tuo ajatusmaailma on jäänyt sieltä hänelle.

Vierailija
12/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset itkee ja valittaa, kun ollaan niin köyhiä eikä varaa edes ruokaan, vaikka käydään töissä, mutta sitten äänestetään Kokoomusta ja Keskustaa! Ja jotkut vielä hullunkiilto silmissä Perussuomalaisia... Ei voi, kun ihmetellä suomalaisten tyhmyyttä.

Perussuomalaisia kannattaakin äänestää. Muiden puolueiden ajama 'Suomi koko maapallon sosiaalitoimistona' vie suomalaisilta tuhkatkin pesästä.

Vierailija
13/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan. Suomessa on onneksi yleinen ja yhtäläinen äänioikeus, saat ihan rauhassa äänestää ketä tai mitä puoluetta haluat, ja voit asiasta vaikka huhuilla kaiken maailman mammapalstoilla. 

Vierailija
14/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa äänestää kokoomusta, keskustaa tai perussuomalaisia. Kuten koko kansan presidentti Sauli Niinistö sanoi, hän on työväen presidentti ja vastakkainasettelun aika on ohi ja kun kaikki tehdään uhrauksia ja pidempää päivää pienemmällä palkalla niin saadaan Suomi yhdessä tekemällä nousuun ja sitten kaikki saavat namia, herkkuja ja tietysti limssaa ja Jaana pääsee synnyttämään sen demoni vauvan. T: Mervi,

Vierailija
15/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia kannattaakin äänestää. Muiden puolueiden ajama 'Suomi koko maapallon sosiaalitoimistona' vie suomalaisilta tuhkatkin pesästä.

No, eipä nekään tavallisen suomalaisen duunarin etuja aja millään tavalla! Siellä vasta sellaista sekalaista sakkia, että voi hyvää päivää... Sellaisilleko antaisit ohjakset käsiin suomalaisten etuja ajamaan?

Vierailija
16/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on niin paljon erilaisia puolueita että kaikille riittää äänestettävää. Voi kun voisi äänestää useampia kerralla.

Vierailija
17/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi äänestää kaikkia joista tykkää?

Vierailija
18/18 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi